LindeMammor05
Cissi:: det snöar inte just här men högfors ställberg typ för det kom en bil å den var alldeles insnöad (full med snö)...
vart e sommaren
Cissi:: det snöar inte just här men högfors ställberg typ för det kom en bil å den var alldeles insnöad (full med snö)...
vart e sommaren
Bläääääääääääää å fyyyyyyyyy vad det snöar å e kallt här
Petra:: nej delar verkligen inte eran glädje usch får ju så himla ont när de blir kallt å skit.... vill ha sol å värme då e ja glad å frisk... kyla gör mig så kinkig haha...
Petra:: lägger mig i lite här hihi frakten på en gåstol ligger på 250:- så det blit billigare att köpa en ny om man inte hittar någon i linde eller örebro så man kan åka å hämta den, jag fick köpa en ny för jag hittade ingen å så kände jag att shit han e ju för stor för de snart haha... jag vet en tjej i borlänge som har en gåstol för 100-150 kr om nån andå har vägarna förbi å ska till kupolen då e det ju ett klipp...
fyyy vilket jävla väder å jag som skulle ha klippt mig i ludvika nu å vi har inga vinter däck *e så ARG*
Johanna: vad tog du för din vagn?
Japp fl krånglar för mig oxå...
petra:: lät som du haft en helt underbar dag....
Petra :: är din pojk lika matglad som min
maximus vill lixom inte ha nå äckliga pure´r utan de ska vara köttfärssås å spaggeti från 1 år å i morse drog han i sig 300ml välling i ett svep... skulle va kul å se vad knottis väger nu måste springa ner till bvc nästa vecka.... Ja ha va har ni hittat på i dag då?
De låter som när ja ska läsa.... vad e det för bok ni läser?
nu såg ja va de va för bok... säg inget jag väntar hem den inom kort ja me.... säg bara om den e lika bra som gömda å asyl....
Petra:: ne jag har vänat på tänderna i snart 4 månader men inget händer
bara dregglo å allt i munnen å bita på nappen
Gomorron girls... HJJÄLP mig felix ska ha ett hallowen party på fredag å jag har slut på fantasi, vad kan man göra, kan man bjuda bara 5st? vad ska dom göra?
allt bra med alla mammor å bebisar efter helgen?
oj tjejer ni har ju fantasi hihi... ja tack då har man ju lite att komma med haha
men vart e alla då??? saaaaaaaaaaaaaaaaara, ciiiiiiiissssssssssssssi, peeeeeeeeeeeeeeetra hallåååååååååååååååååååå
japp de e bara bra, hmmm ja ja ta väl hand om dina gäster haha... seee ya...
haha najs saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara
cissi, jag har ingenaning.... å finns nått att göra i koppis SKULLE inte tro det
Cissi:: felix har haft vattkoppar å maxpax e för liten tycker jag , känns som jag just har fått jordens goaste å snällaste, tystaste unge nu efter alla öroninflamationer ,feber, osv så det känns som om jag väntar med vattkoppar tills han blir större , nu vill jag ha min lugn & ro haha
ja de e ju synd att ja å knutte inte e närmare varann haha för då kunde dom ju kommit hit , men de känns inte som ja har så mycke att diskutera med honom hehe
Va på ikea igår himla skoj men himla dyrt blev det ju oxå förstås
men de va kul en stund....
Johanna::: knutte = kenneth de kan man kanske räkna ut med röven
ja ha jaja johanna trodde faktiskt du levde för fl
Gomorron alla mammor och ban.... Hoppas ni får en bra dag....