• solima

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Grattis Helena och Sara!
    Skömt att de verkar gå bra för alla.

Som var sagt tidigare .. de märks att folk börjar bli lediga här, sån aktivitet. Jag tycker ändå jag är duktig och försöker gå in å kolla en gång om dagen. Men ni bara spottar ut inlägg. Kul att läsa! Jag får bättra mig helt enkelt...

Emma: Ja, förvärkarna har jag oxå provat. Inte så mycket än, men det är väl bara en tidsfråga ;)
    Jag var helt slut efter 30-årskalaset i lördags. Är fortfarnde helt förundrard över hur saker nu frtoden för att gå i däck helt. Hela söndagen var jag som en zombie.. Fick lov att arbetsleda sambon lite och sen kalas på efm igen.
    Det där när "vi" gör saker är bra! Den här helgen har "Vi" gjort en massa, skruvat ihop och satt upp väggskåp samt bytt däck på den "nya" lilla bilen =)

• solima

Mia: Galet, ja, världen verkar som sagt liten ibland. =)

Jag måste nog bättre mig ... var ju massa skrivit sen jag var inne sist. Var ju även tvungen att läsa allt.. man kan ju missa något kul ;)

Hej Hanna!!

Glad påsk på er alla!

• solima

Jag kan inte på onsdag. Jobbar då .. =(

• solima

Grattis Åsa!

Var hos BM idag.. tänk vad lite siffor kan göra. Jag känner mig som en ny människa !
    Mina värden såg väldigt bra ut.

Jag längtar så tills jag oxå kan luncha och greja men snart .. ska bara jobba en vecka till.

Hoppas det är bra med er andra.

Kram

• solima

God Morgon!
    Hur blir de med fika i helgen? Känns som inget är bestämt riktigt...

• solima

Grattis Sara!!! Nu börjar vi bli få som har mage kvar ..

Ja, lite avundsjuk bli man ju på ert lunchande ;)
    Men från nästa vecka kan jag oxå vara med.. Jippie! Jobbar min sista dag på fredag, det är med blandadae känslor som jag ska gå hem. Har lite funderingar som Emma.. kommer jag sakna jobbet ?!
    Jag har redan planerat in en del att göra de här veckorna framåt... kanske lite väl hysterisk.. blir så lätt uttråkad och rastlös. Får hoppas de finns nog bot på de! =)
    Bebis kan vara svaret .. få se

• solima

Jane, hörde från Marie igår att du var lite orolig. Själv kände jag så i fredags men tills igår hade det släppt helt. Har hur mycket idéer som helst på vad man kan göra och nu har jag ju äntligen tid (läs innan bebis kommer) att göra alla småsaker som inte blivit gjort under det år vi bott i huset och bara fokuserat på renoveringen. Idag däremot känner jag inte för att göra någonting och då är det också rätt skönt att faktiskt inte behöva det heller. Men det är klart, har ju bara lallat här hemma i två dagar än så länge, så kanske ska få be att återkomma i ämnet... :)
    [/citat]

Ja, de känns osm sagt lite långtråkigt att "bara" gå hemma. Jag tror de löser sig ... de finns så mycket att oroa sig för såhär innan man vet =)
    Men annars så hänger jag hos alla nya kompisar på familjeliv.. Vi är ju massa nya människor att lära känna ordentligt .. Hoppas inte ni har något emot de ;)

Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar ...

• solima

ojj .. blev nog nåt fel när jag skulle svara på Emmas inlägg .. skumt

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3