• solima

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Hejsan allihopa!

Caroline: Känner igen det där med snigelgången, man kommer typ ingenstans =) Den gången försvinner sen ... jag lovar.

Tack för senast, jag hade väldigt trevligt hos Ida!
    Skönt att de blivit fint väder igen. Jag har varit ute och klippt gräset, det har varit sambons jobb de senaste månaderna, det var nästan riktigt kul! Kan ju hoppas han blir glad när han kommer hem. Gräsklippning är inte hans favoritsysselsättning.
    Imorgon ska jag klippa mig.. ska bli så himla skönt. Måste ju bli lite midsommarfin!

Jag ses gärna i veckan!

• solima

Jag tror jag oxå kan torsdag. Har en Bvc-tid kl. 12.30, innan eller efter det kan jag.

Idag har jag varit hos frisören. Isa skötte sig exemplariskt! Vakna visserligen precis innan det var min tur att klippa mig, lite amning och hon sov sedan gott genom hela klippningen.

• solima

Caroline: Jag och Isa kommer väldigt gärn och fikar.

Äntligen sover min lilla kråka..
    Vi har lite problem vid lägg dags, får inte riktigt till det bra. Har provat allt känns det som. Men till slut somnar hon på ett eller annat sätt. Är en ängel på dagarna och sover väldigt bra på nätterna så hm.. vi får väl vara nöjda med att det "bara" är läggningen för natten som är jobbig.
    Någon som har några käcka tips?

Vi ses imon!!

Sov gott

• solima

Tack Caroline! Ja, som Sara sa, nu väntar vi på att Lennart ska titta ut och vara med och fika. Får hoppas att han kommer snart.

God natt sov gott alla!

Ha en trevlig Midsommar trots troligt regn!

• solima

Mia: Jag hade ont i några dagar. Sen kände jag av att de drog i stygnen?! (eller nåt) när jag satte mig eller gjorde vissa rörelse i ca 1 vecka efter det.

• solima

Hoppas alla haft en trevlig midsommar! Vi hade jätte kul, premiär för party för Isa. Hon var käck och trevlig den största delen av tiden. Lite trött idag men det blir man ju efter en party-kväll ;) Idag har hon sovit mest hela dagen, vi kom hem här för en stund sen och kunde lägga över henne direkt i sin säng och hon sover fortfarande ... Jippie!!! =) Än finns de hopp ....

Kram på er

• solima

Vi kommer nog oxå ner till aspen imon.

Vi ses !

• solima

Grattis Anna!!
    Jag pratade med Anna förut, alla mår bra och de har gått snabbt men bra.

Caroline de e helt ok för mig att du lägger ut bilder.

• solima

Är lycklig idag!!

Igår lyckades vi få Isa att sova utan massa meck!!!!!!!
    La henne i vagnen och gick på promenad, Mikael ville fiska. Var ute i ca. 2 timmar och Isa sov som en stock. När vi kom hem vakna hon naturligtvis, de var bara lite mat som skulle till så somna hon om så gott igen. Sen var det bara lägga över henne i sin säng.
    Hon har nog haft det lite jobbigt i vårt varma sovrum i natt, vaknat varannan timma och velat äta, vilket hon inte brukar. Vi hade 26 grader varmt inne, lite i varmaste laget.

• solima

Gokväll!
    Sitter här och ler (skrattar så jag får ont magen... ) för mig själv när jag lyssnar på när Mikael byter på Isa, han talar om för henne hur man ska bete sig. Väldigt roligt att lyssna på
    Han har riktigt problem med Isas fötter som är överallt där de inte ska vara... som i den bajsiga blöjan...

Vi kommer gärna på fika imon!

• solima

Gokväll!

Jag kan nog oxå på torsdag.

• solima

God Morgon!
    Vi hade ännu en kväll som funkade hyfsat bra, känns skönt att de verkar finnas hopp även för oss.

Vi kan fika hemma hos mig på torsdag, jag bor ju visserligen en bit bort. Men det går att åka kommunalt om man inte har bil.

• solima

För er som villl och kan, fika hos mig imorgon kl. 11, går de bra? Eller är tidigare/senare bättre?

• solima

Mia: Vi bor ca. 7 min promenad från busshållplatsen.

Säteråsvägen 25, säg till ni som vill ha vägbeskrivning.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3