Inlägg från: MiaMitisen |Visa alla inlägg
  • MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Oj vad ni har varit aktiva idag! Själv har jag haft en dator som har varit mindre aktiv, eller bredbad rättare sagt. Var nära att jag slängde av en bomb hos telia när jag var på allum,men orkade inte.

Jag minns att jag sov med bh hur länge somhelst med oscar. Men det kan ju ha varit för att jag hade mat till en hel arme. Men har för mig att det var okej. Ska testa linne som Titti sa. Måste ju vara bekvämare.

Imorgon ska jag till Ikea och spana lite. Ska köpa lite tyg, titta på en byrå och lite annat smått och gott. Ikea är alltid kul.

Anna: hoppas ditt onda går över nu när du går hem. Mitt försvann väldigt fort, vilket var helt underbart!
    Nu går jag dock med en brännande känsla i apparaten för det mesta. Men kan tänka mig att det är ett sött litet bebishuvud som ligger och trycker på diverse punkter.

Imorgon går jag in i vecka 36! Snacka om att tiden går fort! Tänk om bebisen skulle kunna tänka sig att komma ut liiite tidigare än planerat. Gud vad glad jag skulle bli.

Fortsatt lycka till med alla småttingar! Nu ska jag bada av min smutsgris och sen r det sängen för honom, om han nu inte redan sover i soffan. Somnade nästan i talriken förut. men ser man ut som en vandrande jordhög så måste man faktiskt bada innan man ska sova.
    Hård morsa.

• MiaMitisen

Är det någon annan som har probem med facebook idag??

• MiaMitisen

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Mia

Onsdag:
    Helena

Torsdag:
    Helena
    Mia

Fredag:
    Helena

• MiaMitisen

guuuuuuuud va jag har tråkigt! Skulle ju åkt till ikea med en kompis men hon kunde inte...
    Funderar på att åka dit själv,men hur roligt är det då. Ska man vara så duktig och vara hemma och greja istället??

• MiaMitisen

Deklarera kanske man ska göra också....
    Jag har i alla fall börjat rensa i bebisrummet. Känner mig lite stolt. Har tagit av tyget på sulkyn och tvättar nu det. Ska plocka isär växasängen tänkte jag. Sen ska sulky och säng upp på vinden tillsamans med bilstolen.

Det är mitt mål idag innan jag ska hämta oscar.

Imorgon ska vi åka till min mamma och pappa. Ska bli mysigt. Hoppas vädret fortsätter i samma takt. Tanken är att vi ska ut medbåten i morgon. Eller lördag.

Öxerydsbor: ska ni till brasan ikväll??

• MiaMitisen

Någon som vill ha en son på 3,5 år?? Leveransklar redan i morse. Tandborste och diverse kläder och ett par skor ingår.
    Vem har kommit på att 15 timmar i veckan räcker?? Just nu skulle jag vilja ha 40 timmar tror jag.
    Han lyssnar inte, springer runt mellan husen utan att säga till, kastar saker, har sönder saker.... Han har aldrig gått iväg som han gör nu. Men han går fortfarande bara dit där det finns folk. Men ändå!! Man kan inte bara springa iväg till grannarna hur som helst. GHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad ska man göra? Ska man hålla honom instängd tills han fattar?
    Ska bli så skönt att komma ut till mamma och pappa imorgon. Då kan han vara med sin morfar och busa.

Så, nu har jag fått spy lite... Tack.

• MiaMitisen

Tänkte bara önska en fortsatt trevlig kväll.

Fick tillbaka min goa oscar igen på kvällen. Så jag tänkte att jag behåller nog honom ett tag till.

Nu ligger han och sover och jag ska snart krypa ner jag också. Börjar bli trötter....

Sov så gott alla när det är eran tur.

• MiaMitisen

1a maj och allt. =) helt fantastiskt. På söndag är det bara en månad kvar till BF.
    SItter nu ute hos mina föräldrar, på altanen och tittar ut över havet och marstrand. Det är helt okej faktiskt.
    När pappa kommer hem blir det väl en tur med båten. Sen ikväll blir det grillning. Gud va skönt.
    Snart ska oscar och jag gå ner till stranden och leta krabbor.

Hoppas ni har det minst lika härligt som jag har det.

• MiaMitisen

Dessa telefonköer......*suck*

• MiaMitisen

Då var det avklarat.

Hejsan!

Idag har jag äntligen kommit iväg till Ikea. Köpte inte så himla mycket. Men lite kan man alltid samla ihop.

Än så länge funkar torsdag bra för mig också. men hämtar ju oscar halv två. Det gick ju bra sist så det borde ju gå nu också.

Ville bara säga hej egentligen. Skriver mer senare. =)

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3