VårBebisar i Lerum -09 Del 3
Oj vad ni har varit aktiva idag! Själv har jag haft en dator som har varit mindre aktiv, eller bredbad rättare sagt. Var nära att jag slängde av en bomb hos telia när jag var på allum,men orkade inte.
Jag minns att jag sov med bh hur länge somhelst med oscar. Men det kan ju ha varit för att jag hade mat till en hel arme. Men har för mig att det var okej. Ska testa linne som Titti sa. Måste ju vara bekvämare.
Imorgon ska jag till Ikea och spana lite. Ska köpa lite tyg, titta på en byrå och lite annat smått och gott. Ikea är alltid kul.
Anna: hoppas ditt onda går över nu när du går hem. Mitt försvann väldigt fort, vilket var helt underbart!
Nu går jag dock med en brännande känsla i apparaten för det mesta. Men kan tänka mig att det är ett sött litet bebishuvud som ligger och trycker på diverse punkter.
Imorgon går jag in i vecka 36! Snacka om att tiden går fort! Tänk om bebisen skulle kunna tänka sig att komma ut liiite tidigare än planerat. Gud vad glad jag skulle bli.
Fortsatt lycka till med alla småttingar! Nu ska jag bada av min smutsgris och sen r det sängen för honom, om han nu inte redan sover i soffan. Somnade nästan i talriken förut.
men ser man ut som en vandrande jordhög så måste man faktiskt bada innan man ska sova.
Hård morsa.