Inlägg från: MiaMitisen |Visa alla inlägg
  • MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Härligt att höra Emma. Då är det förhoppningsvis på gång snart då.
    Själv har jag 30 dagar kvar till bf. Känns nästan som man kan räkna ner dagar nu och inte veckor. Bara det är ju ganska positivt.

Nu ska jag ta mig ett gott varmt bubbelbad, sen blir det soffan med någon film tror jag.
    Imorgon ska jag ta tag i grejer här hemma... Som jag säger varje dag....

Ha en bra kväll!

• MiaMitisen

Wonderful: ojdå... hoppas bara det är något tillfälligt då. Ska hålla tummarna.

Lennart: Visst är det härligt när dom är på det humöret.

Idag har inte jag gjort ett skit. Började precis ta tag i tvättstugan. Får se hur mycket jag får gjort idag. Imorgon ska jag äntligen klippa mig, så då blir det väl inte så mycket gjort heller.... Har verkligen ingen ork... Måste man ha det såhär 29 dagar innan BF?

Har egentligen inte så mycket intressant att skriva... Man går runt och är tjock och osmidig för det mesta. Men mår bra och kan inte klaga ver något. Inte mer än att inte orken finns kvar.
    Angående sovsamtalet ni har haft så kan jag ju bara säga att denna (säger jag nu) bebisen ska sova i sin säng och ingen annanstans. Oscar sover fortfarande hos oss... Han börjar bli lite lång nu med tanke på att han alltid ska ligga på tvären.
    jaja....tvättstugan kallar...

• MiaMitisen

tolv låter bra för min del.

Nu ska jag försöka få in oscar så han kan bada och äta lite kvällsmat.Bättre sent än aldrig.
    Sen blir det nog till att greja lite för min del. Känner att jag är på grejarhumör för en gång skull. Lika bra att passa på.

• MiaMitisen

Hejsan hej!
    Gud vad jag vill ha ut den där lilla varelsen som ligger i min mage nu! Längtar verkligen... Nu är det bara 28 dagar kvar...

Härligt att höra att alla mår bra.

Nu ska jag snart åka till Partille och klippa mig. Sen blir det kanske en sväng på Allum innan jag ska hämta oscar. Patriks sysslingar har ju fått bebisar så man måste ju köpa något till dom.*shoppingbehov*

Sen blir det hem och bära in lite ved och tända brasan. Alltid mysigt med lite knaster från kakelugnen en regnig dag som denna. Får ta oscar till hjälp, det tycker han är roligt.

Jag har funderat lite på oscars sommarschema på dagis. har ju satt att han ska vara hemma från det att bebisen kommer ( BF vecka 24) till och med vecka 32. Men börjar nu känna att det kanske är för lång tid för honom att vara hemma. Så min tanke är att låta honom vara hemma de tio dagar som patrik är hemma och sen skicka iväg honom till dagis de veckor som är kvar innan det stänger för sommaren. sen blir han hemma en extra vecka då de bara var en fröken på dagis.
    Jag tror nämligen att han behöver få vara med sina kompisar dom timmarna i veckan.
    Vad tror ni?? Är det fel att tänka så???

• MiaMitisen

Ja det var så dom sa där nere också. Så jag ska fylla i att han är där hela somaren.
    Vad skönt att ni kom med samma svar.

Vilket väder det blev nu. Massa sol. Fst jag kan tycka tt det är mysigt med regn också.

Dags att greja. Iställetför att greja allt på en dag blir det lite varje dag. Vad ska man annars görapå dagarna.

• MiaMitisen

Låter som du har det gott Åsa. Vad härligt.
    Japp det är Aludden.

• MiaMitisen

Skönt att det vänder. Aldrig kul att vara deppig när man vill vara som lyckligast.
    Det ska bli riktigt intressant sen och se hur man klarar sig själv på morgonen innan dagis och så. En riktig prövning.
    Hoppas verkligen att oscar fortsätter vara så positiv som han är nu även sen när bebisen tittat ut. Men det blir väl vad man gör det till.

• MiaMitisen

Jag tittade på gamla kort härom dagen då jag hittade ett på en överlycklig oscar med en härlig röra upp på hela ryggen. Vad man saknar dessa stunder...

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3