• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Hejsan töser. Gick inte som jag ville när jag skulle starta nya tråden {#lang_emotions_undecided}. Men vi måste ju ha någonstans att vara så jag gjorde så här så länge

Gamla tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41192578.html

Välkommen att shoppa som galningar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 11:49
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html - nya bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13
  • Mamma Kråkan

LILJAN du som har koll på läget hur hade du gjort är det smartast och göra en lista och be mysgrodan ta hem allt eller ska  man vänta in och se ?

Nu bloggar jag här igen :)
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-07 09:37:33 följande:
    Har redan fått napp om bilderna, men tack ändå Då skickar jag allt i samma paket härifrån sen
    Vilken tur, för mina ungar är vilda här hemma. Skall strax i väg på simskola i regnet.

Jätte snällt av dig!
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-07 09:34:27 följande:
    Gomorron gums! Jag med! Blev listan lång elelr kunde du plocka ut bara godbitarna? Jag var sugen på den där lila med stjärnor och rosa mudd, men har haft en tunika i liknande färgställningar från Lindex så jag går på babuschkor och pussel!
    Jag hoppar lila helt o hållet. Molo är värdelösa på starka färger, annars var det jättefint!
    Listan är.. Omfattande hahaha Men har plcokat godbitar men har problem med byxorna till Miriam. Muddbyxorna är mer praktiska men babylegginsen kan jag ju ha under klänning o så med o jag tycker de är snyggare.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-07 09:35:01 följande:
    Warning Moose tror jag.
    där var det ju
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-07-07 09:25:04 följande:
    Åhhh fy! Det är därför jag vägarar bli gravid igen. Det är verkligen urjobbigt att må så där. Låter lite som hyperemesis. Vilket jag lider av när jag är gravid. Kör du med postafen? Det kan hjälpa. Men gör det inte det hör med din bm för det finns andra starkare doser.
    jag har starkare. har lergigan comp men tycker inte det hjälper ett skit
    O så denna huvudvärk som jag inte hittar något som jag kan ta mot...är ju allergisk mot paracetamol och de andra får man inte ta när man är gravid Frågade på apoteket om de visste något jag kunde ta och då tipsade de om vit tigerbalsam som jag kunde gnugga i pannan så jag köpte det men nu läser jag "användning under graviditet kan ej rekommenderas" *SUCK*
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-07-07 09:22:20 följande:
    det är just det som är jobbigt...de säger ju att illamåendet ska börja bli bättre nu men för mig blir det bara värre för varje dag men det var likadant med Maia så jag förväntade mig inget annat...nu har jag dessutom börjat få hemska blodtrycksfall så jag blir alldeles svimfärdig hela tiden, känner mig som jag går runt o är stupfull hela tiden typ...yr o illamående. Jag hoppas verkligen att det ska släppa lite någon gång för jag orkar inte 6 månader till med detta....med Maia släppte det några veckor kring v.20. Foglossningen har börjat komma nu med så jag ska skaffa ett stödbälte redan nu. Nu minns jag varför det dröjt 3 år innan jag gjorde detta igen.....
    Men fyyyy vad jobbigt, hoppas verkligen det vänder för dej snart. Måste vara super jobbigt att må så dåligt.{#lang_emotions_flower}

Jag mår peppar, peppar super bra och har gjort hela tiden, det var likadant med Liam så hade nästan räknat med en riktig mardröms grav denna gång, men tydligen gillar min kropp att vara gravid. Jag går in i v 23 imorgon.
    LIAM
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-07 09:39:03 följande:
    Jag hoppar lila helt o hållet. Molo är värdelösa på starka färger, annars var det jättefint!Listan är.. Omfattande hahaha Men har plcokat godbitar men har problem med byxorna till Miriam. Muddbyxorna är mer praktiska men babylegginsen kan jag ju ha under klänning o så med o jag tycker de är snyggare.
    Men den lila var ju iten stark, den var ju ganska ljus!
    Jag gillar också leggings, det svåra med Molo leggingsen är ju att eftersom det är ganska vida nertill så ¨måste dom vara exakt i längden, och då har man inte lika lång användningstid. Får bli muddisar till tunikorna/kläningarna ändå.
  • ängeln83

O ett stort tack till Snigelina och Liljan får Molo bilderna{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_kiss}

LIAM
  • anka1791
    Fridac skrev 2009-07-07 09:35:45 följande:
    Hej! Har ni bilder på kommande molo? (såg att ni verkade prata om något sådant, eller så har jag missuppfattat det?)Någon som vill maila mig också???? ;o) vore himla snällt isf.
    Åhh, vad roligt med bilder på kommande molo! Någon som har lust att maila mig också? *ber snällt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13