Dask i rumpan????
Väntar mitt första barn och kan knappt vänta att få träffa henne, vi vet att det är en hon=)=)
Nu är det så här att jag har läst så mycket över allt hur hemskt det är att ge sitt barn en dask i rumpan nar de varit olydiga, att det är misshandel, att barnet kan ta skada och vi ärrat för livet osv. Urlöjligt tycker jag, fick dask i rumpan av mina föräldrar när jag varit olydig, sista utväg förståss, de sade gång på gång att slutar du inte nu så får du en dask och jag fortsatte, och jag fick en dask i rumpan, med kläder på. Älskar mina föräldrar mer än något annat i hela världen och jag vetatt de älskar mig, jag har allt jag kunnat önska mig och har inte tagit skada av dask i rumpan, utan istället lärt mig att det var fel det gör jag aldrig om.
Jag är inte rädd för mina föräldrar, kallat mamma och pappa både det ena och det andra i tonåren.
Jag själv kommer inte att ha dask i rumpan som en uppfostringsmetod då jag VET att det finns andra metoder som är bättre, men jag tycker inte att dom som gör det är sämre föräldrar för det.
Skulle vilja veta vad andra tycker??