Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Vånnan skrev 2009-04-14 12:19:08 följande:
    Körkort? Måste man ha det oxå?
    måste man?

Trodde man bara gjorde egna å sedan plasade in det med gladpack.
  • JAG är BÄST
    GlitterFia skrev 2009-04-14 12:22:05 följande:
    ööö är detta ett skämt eller?? Orkar inte gå tillbaka och läsa..Förlåt men du måste ju vara helt jävla dum i huvudet!!! Vem fast köper inte ALLT man kan för att de ska vara säkert för sitt barn Även om man igentligen kanske inte har råd??? Jag hoppas för tusan att ni inte åker så som du skrivit TS. Snacka om att inte tänka på sitt barns bästa!! Sånna människor ska INTE ha barn!!!! usch
    Tips till dig med, läs inlägg 950

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m43023513-95.html
  • JAG är BÄST
    Jävelunge skrev 2009-04-14 12:28:46 följande:
    Det fattar du väl att det inte gör...man måste ha körkort...jag köpte mitt av en skischysst snubbe nere hamnen. Han ville inte säg vad han hette med det var typ Leifi eller nåt...billigt som fan var det oxå 200 spänn. Och kortet är till och med rätt likt! Du vet...för några laxar kan jag förmedla kontakten....jag vet vad han brukar hänga
    Vilken jävla tur du har,,en annan fick sitta i flera jävla timmar för at få till sin egen fejja med kritor som jag lånade av dagmamman på vår gård.
    Sedan ett slåseri med gladpacken. Tid+gladpack+ promenad över till grannen,,,TÄNK vad jag hade sparat tid på detta om jag vetat att du hade kontakter.
  • JAG är BÄST

Faaaast körkortet ska väl bytas ut efter 10år? kan man kanske kontakta dig då,, Jag vill se dig kräkas?

Om nu snubben i hamnen finns kvar vill säga

• JAG är BÄST
    fotbollsfru skrev 2009-04-14 12:34:23 följande:
    Nu ska jag till apoteket och köpa Alvedon...känner att förlossningen är nära...ska bli kul att se hur många inlägg som ramlar in under tiden...
    Å, jag behöver komma ur min morronrock ska dra på mig några plagg för att ta en promenad.
  • JAG är BÄST
    Vånnan skrev 2009-04-14 12:37:38 följande:
    Fast kanske lika bra att inte ha nåt körkort för då kan man ju inte bli av med det...
    Smart
  • JAG är BÄST
    Hikaru skrev 2009-04-14 12:37:51 följande:
    äsch inte behöver man väl andra kläder för att gå på promenad.  
    Sant,,,ser ju ändå ut som en baby-blå kappa
    Pastellfärger ska det väl vara i vår å sommar?,,,,eller?
  • JAG är BÄST
    mmelody skrev 2009-04-14 12:43:57 följande:
    klart som fan att man ska ha en bilbarnstol åt ungen ! livsfarligt OCH oansvarigt att låta ungen sitta lös i bilen, eller i ditt knä ?! tänk om ni skulle råka ut för en olycka ? väääääldigt oansvarigt...
    Man sätter ju fast sig själv först sedan tejpar man bara fast ungen i sitt knä
    Busenkelt
  • JAG är BÄST
    Vånnan skrev 2009-04-14 12:44:32 följande:
    Promenad, när du kan köra bil?
    SANT att jag inte kom på det,,,spara på fläsk å tid , dessutom så tankade jag upp bilen igår ju
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!