Inlägg från: Dompans mamma |Visa alla inlägg
  • Dompans mamma

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

ummAmira skrev 2009-04-12 01:35:52 följande:
    Jag menar bara att folk kan ha förlorat sina barn i olyckor pga att dom inte använt stol till barnet och reflekterar man över det så blir er lilla sandlådelek inte så kul längre tycker jag..därför skrattar jag inte med er.
    Håller med. Blir bara så irriterad! Fattar inte vad dessa "föräldrar" sysslar med. Hur dem är funtade!?
    De visar ju, med att inte visa respekt hur duktiga föräldrar dem är
  • Dompans mamma
    lollisen skrev 2009-04-12 01:37:48 följande:
    Fast tänker man alltid så, så finns där inte sååå himla mycket att skämta om eller så.. Enligt mig ska man kunna skämta om allt, med respekt såklart, samt sunt förnuft... Tex, man drar inte värsta skämtet om folk som dött i lungcancer till en som nyligen förlorat en nära anhörig i just detta...
    Men jag skrev ju i ett inlägg tidigare att jag inte ser humorn i detta då jag förlorat någon i just en sådan olycka...
  • Dompans mamma

oj, vad hettsiga ni blev av anmälan då... Ni verkar visst inte tåla skämt... Kanske bästa att tänka till lite då innan man skämtar på andras bekostnad

• Dompans mamma
    Queen70 skrev 2009-04-12 01:50:56 följande:
    Då skulle ni se i afrika. En liiiten moppe, en pappa, en femåring, en mamma med ett spädbarn fastknytet på ryggen, och kassar i båda händerna och sedan ett gängvattendunkar staplade på höjden....bandet som skulle spela på mitt hotell anlände också per mopeder,och de hade med sig gitarrer, trumset, förstärkare rubbet OCH några ungar däremellan...bilbarnstol blaha blaha liksom...haha...
    Du glömde hönorna! ;P
  • Dompans mamma
    Haha vadå jag tyckte det var humor! Tyckte bara det var liten pinsamt att någon skulle anmält en till soc. Typ som att kolla på idolutslagningen, man skäms verkligen av att folk faktiskt GÖR det..
    Men erkänn, lite skrajsen blev du va? ;)
  • Dompans mamma

Jag tänker anmäla familjeliv! De låter än skämta om alvarliga saker, men plockar bort inlägg som inte alls innehåller något stötande.

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!