Inlägg från: Dompans mamma |Visa alla inlägg
  • Dompans mamma

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Jag säger det igen... Hur är man funtad när man SKÄMTAR om SITT BARNS LIV??!!
    Vad är det som rör sig i skallen hos er?

• Dompans mamma
    Kaxmaja skrev 2009-04-12 13:20:42 följande:
    Döskallar är ju en symbol för död de vill jag absolut inte att min son ska förknippas med bättre då
    Skrattretande, vad det inte just din din sons "död"du skämtade om nyligen??
  • Dompans mamma
    Maggis skrev 2009-04-12 14:03:46 följande:
    Men allvarligt talat; varför är du här och läser om du blir så upprörd och tycker det är så fel? Ja, hur tänker man när man skämtar om saker? Hur tänker du när du skämtar om saker? För min del har den största behållningen i den här tråden varit att läsa alla upprörda inlägg. Det känns verkligen otroligt märkligt att det finns människor som går in i en tydlig sandlådetråd och läxar upp andra för att de finner ett ämne humoristiskt. För det första så är det inget man måste läsa om man blir stött. För det andra finns det ingen som kan bestämma vilken gräns en annan person har för vad han/hon finner humoristiskt. För det tredje så ska man inte behöva hålla mun i ett allmänt forum under en rubrik som tydligt markerar "trams" för att folk man inte känner tycker att det trampas på ömma tår. För då kan man ju inte säga något alls; det är alltid någon som blir sur eller kränkt eller förfärad.
    Nej, skämta om era barns liv bara, men jag tycker att dem barnen är mer värda än så. och ni som föräldrar borde verkligen tänka till lite. So,m en tjej skrev tidigare, att hennes som blev en gegge på fönstret. och sen skratta åt det? Hur e denna nänniska funtad? Jag vill fortfarande bara veta vad det är som är humoristiskt med att skratta om ett ekämt där det egna barnet dör en tragisk död...
  • Dompans mamma

Ok. jag skuter skallen av er när di kör bil, era barn är inte fastspända och de flyger ur fönstret och jag hoppar på deras söndertrasede huvuden. haha. vad kul att skämta på andras bekostnad...
    suck...

• Dompans mamma
    Coolatjejen skrev 2009-04-12 17:46:04 följande:
    Du det har ingen betydelse alls. Ni sätter eran son i livsfara om han inte har en barnstol. Och då kommer folk att göra nått åt det att ringa till soc eller andra ställen att ni nte tänker er för vad ni gör. Ni verkar inte kunna sköta nått barn alls som ni beter er emot grabben. En vacker dag kommer grabben att fara illa ut.
    Bara strunta i dem. De är något fel på dessa personer. De har bilbarnstolar till barnen, men dock inga hjärnor.
    De är unga omogna föräldrar/barnlösa/gravida å nogon norsk med också. Ja, ett jäng ****
  • Dompans mamma
    Ablan skrev 2009-04-12 18:02:57 följande:
    Omogen? Gud asså, jag bah tar åt mig fett mycket! Att kunna skratta åt sig själv tycker jag är ett tecken på mognad
    Du skrattar ju inte åt dig själv, uatn åt ditt barn...
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!