Inlägg från: Dompans mamma |Visa alla inlägg
  • Dompans mamma

Vadå`Alla är väl allvarliga här inne?

lollisen skrev 2009-04-12 02:13:54 följande:
    Men du kan inte mena allvar nu?
  • Dompans mamma

Nä, nu ska här sovas. Ska springa till soc med datorn i största hugg i morgon bitti. Många anmälningar att göra. Puh´ inte lätt att vara ansvarig förälder

God natt på er!

• Dompans mamma
    Koloratur skrev 2009-04-12 09:12:47 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 00:36:44 följande:
    väldigt dumt av dig att ge dig in i humordiskussioner om du har obearbetade problem. Min pappa dog i cancer men inte sjutton bryter jag ihop när jag hör cancerskämt för det!
    Nej, jag som många andra förstod inte att detta var ett skämt. Förstod inte hur en människa kunde vara så egoistisk.
  • Dompans mamma
    Koloratur skrev 2009-04-12 09:21:53 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:41:24 följande:
    Så du går in i sandlådan, ser att ett skämt handlar om bilar/bilolyckor, tänker på hur hemskt det var när kalle dog, går ändå in i tråden, skriver inlägg om vilka puckon vi är, idiotförklarar oss som föräldrar, går och beklagar dig för dina vänner och loggar ut? Jösses!
    Än igen så reflekterade jag inte över att tråden var postad i "sandlådan".
    Skämta på ni. Så länge ni skämtar på andras bekostnad så gör det ju ingen skada... eller?

Jag har stött på föräldrar i vardagliga livet som faktist inte använder bilbarnstol. Och jag blir så förbannad varje gång jag ser dessa människor.

Sorry att jag förstörde din kväll, men välj något annat att skämta om nästa gång. Eller tala om att det är ett skämt, då många föräldrar faktist blir upprörda. Förtydliga att det är sandlådan, för ser man namnet på ett inlägg som är stötande missar man att se vart det är postat
  • Dompans mamma

och jag har också erkänt att jag inte fattade att det var skämt, och just bara för att det var så stötande.

• Dompans mamma

Hur kan man skämta om att utsätta sitt eget barns liv för fara?! Ni har med era inlägg visat vilken förälder ni är...

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!