Inlägg från: BeDee |Visa alla inlägg
  • BeDee

    Skatornas fikatråd

    Ja Glad Påsk! Vi har flängt runt som vanligt! Men hunnit njuta av det vackra vädret också!

    Ja jag har ju också 3 veckor kvar att arbeta... önskar nu att jag skulle gå lite tidigare, då det verkligen kännts i helgen att man är höggravid! Men kanske inte så konstigt heller, då det inte varit en lugn stund och jag för mesta del varit själv med Wilma... sen får man väl skylla sig själv om man sopar uteplatsen och damsuger hela huset!

    Jag ses gärna något jag med om någon har lust!

  • BeDee

    Vi hade middagsbesök igår, två av Magnus bästa vänner med respektive var här... det var jätte trevligt, men man har liksom glömt hur det är det där med alkoholintag... för vi har mest umgåtts med folk i samma situation(barnfamiljer) på sista tiden. Alltvar jätte trevligt medn spårade ur litegrann... två drängfulla karlar... men vi fick oss ett gått skratt iallafall! Magnus var tack och lov i stort sett nykter, då jag sagt att han inte dricker nu ifall något skulle hända! Och faktiskt så sa han att det var ganska skönt att vara i nyktert tillstånd.

    Igår premiär klippte vi Wilma hos frissan, innan har jag varit framme med saxen lite då och då, eftersom hon inte har så mycket hår... men nu behövdes det verkligen. Det gick jättebra, men snacka om bra timmpenning för frisören! 215 sek för 5-10 min...

    Heleri: Trist med jobbet!!

    Weiring: Trevlig resa! Är inte ett dugg avundsjuk! Jag skulle hellre åka till Bali än att vara en höggravid kossa just nu! Vill att bebis ska komma ut så man blir lite smidigare igen! Nu orkar man ju ingenting!

    Fru L: Vi går ju på semester samtidigt, så vi kanske kan få till en träff!

  • BeDee

    Shit jag har verkligen jätte mycket "mensvärk" just nu... får se om det bara är förvärkar!

    Weiring: Ahh... ni har provat innomhus skidanläggningen! Kul!

  • BeDee

    Gwen: ja snart och snart... inom en månad kanske om jag har tur.. Det är väl bf+14-21 dagar som de sätter igång en? Ha ha fan vad optimistisk jag är!

    Ja sitter och njuter ute i skuggan med vår nya bärbara dator, med trådlöst internet... Ilove it!!!!!

    Hoppas att alla har en underbar dag!

  • BeDee

    Heleri: Vi har köpt ett ganska billigt trådlöst.. och höll på att slita av oss håret igår när vi skulle installera det, då vi trodde att det inte skulle funka hos oss... men tillslut fick vi till det och det funkar (än så länge) kanon... allt går snabbt och inga direkta störningar! Dlink dir-300, 399 sek på Siba...

  • BeDee

    Lena: Oj inte kul att ha det så tidigt! jag har ju trots allt bara ca 2 v kvar till bf, tack och lov! Vet inte hur jag skulle överleva sommaren annars!

  • BeDee

    Fru L: Hur går det för dig?

    Kanske är någon som vill luncha någon dag??

  • BeDee

    Fru L: Åh vad trist att behöva åka upp och i stortsett vara inställd på att bebis ska komma och sen få åka hem tomhänt utan värkar eller nåt! En vän fick en liten pojke igår, hon var beräknad efter mig, så man blir lite frustrerad! Men hoppas att ni inte behöver vänta så länge till då!

Svar på tråden Skatornas fikatråd