• Hillevi 71

Någon som använt Priorin?

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Priorin?
    Det är ett kosttillskott man tar för att stärka hårtillväxten.
    För kvinnor som tappar hår eller har väldigt tunt hår.
    www.priorin.se/sv/
    Jag har själv väldigt tunt hår och funderar på om detta vore något.
    Jag har provat schampoo och balsam som är gjorda speciellt för att få tjockare hår, märkte en liten förbättring, men vill ändå se om det finns annat man kan göra.
    Jag äter också Silica sen en lång tid tillbaka, men det har inte gett så mycket.
    Mår dåligt för mitt tunna hår och funderar på att testa Priorin. Vore kul om det fanns någon som använt det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-16 09:43
    Eller finns det möjligtvis någon som har provat Rogaine?

• Svar på tråden Någon som använt Priorin?
  • Hillevi 71

Finns det verkligen ingen som använt nåt av detta??

• Hillevi 71

Nu har jag iaf köpt Priorin och tagit det i snart 4 dgr. Vi får se hur det går. Man måste ju iaf köra i 3 mån innan man kan se nåt resultat. Återstår att se hur det går...

• mammamyspys

Nu har jag också köpt.... väntar med spänning
    Tar du tre om dagen eller en???
    har du märkt ngt än???
    Maria

• Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-05-16 12:44:31 följande:
    Nu har jag också köpt.... väntar med spänningTar du tre om dagen eller en???har du märkt ngt än???Maria
    Vad kul att det är fler än jag som provar. Ja jag tar tre om dagen. Jag tyckte efter nån vecka att det kliade i hårbotten. Sen har jag inte märkt nåt mer än. Men det har ju bara gått 2½ vecka än. Man ska ju tänka långsiktigt med det här. Så jag tänker ta dom några månader och sen se vad jag tycker. Har du känt/märkt nåt?
  • mickz

Håller tummarna för er! Annars få ni mer än gärna norpa några hårsäckar av mig

• Hillevi 71
    mickz skrev 2009-05-17 16:43:29 följande:
    Håller tummarna för er! Annars få ni mer än gärna norpa några hårsäckar av mig
    Tack....haha...ja det hade ju varit bra. Jag återkommer då eventuellt...hihi.
  • mammamyspys

Har inte märkt ngt än började den 15 maj
    har du märkt ngt?????
    Maria

• Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-05-31 00:56:55 följande:
    Har inte märkt ngt än började den 15 majhar du märkt ngt?????Maria
    Nej märkte bara det där som hände efter en vecka, att det kliade i hårbotten. Men jag tänker fortsätta ett bra tag till. Det står ju att man minst ska använda det i tre månader. Men visst hade jag önskat att det märktes nåt redan nu....
  • Hillevi 71

Hillevi 71 skrev 2009-05-31 10:01:16 följande:

Nej märkte bara det där som hände efter en vecka, att det kliade i hårbotten. Men jag tänker fortsätta ett bra tag till. Det står ju att man minst ska använda det i tre månader. Men visst hade jag önskat att det märktes nåt redan nu....
    Hur går det för dig mammamyspys?
    Jag tycker mig känna att jag har fått lite tjockare hårstrån, men det är så svårt att veta helt hundra. Jag hoppas att jag inte inbillar mig, men jag har ätit dom i 1½ månad nu och känner och känner på håret och tycker som sagt att det är lite lite tjockare.
Svar på tråden Någon som använt Priorin?