• Hillevi 71

Någon som använt Priorin?

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Priorin?
    Det är ett kosttillskott man tar för att stärka hårtillväxten.
    För kvinnor som tappar hår eller har väldigt tunt hår.
    www.priorin.se/sv/
    Jag har själv väldigt tunt hår och funderar på om detta vore något.
    Jag har provat schampoo och balsam som är gjorda speciellt för att få tjockare hår, märkte en liten förbättring, men vill ändå se om det finns annat man kan göra.
    Jag äter också Silica sen en lång tid tillbaka, men det har inte gett så mycket.
    Mår dåligt för mitt tunna hår och funderar på att testa Priorin. Vore kul om det fanns någon som använt det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-16 09:43
    Eller finns det möjligtvis någon som har provat Rogaine?

• Svar på tråden Någon som använt Priorin?
  • Kakans

Hallå! Finns någon som fortfarande är aktiv här?
    Jag blev informerad om detta kosttillskott av min frisör, hon trodde på det och tänkte testa..
    Nu har jag också blivit lite sugen.. Skulle i alla fall vilja höra om någon märkt skillnad på om håret växer fortare osv..

:)

• Rosahjärta

jag har använt priorin i snart 3 månader och min hårväxt vid hårfästet har gradvist kommit fram igen .
    Sen om de beror på mig rent psykologiskt för att jag tror att de ska växa , att de beror på det . eller om det faktist är produkten som gör det , så har ja inget vidare ärligt svar på det.

Jag ringde hon som är ansvarig utgivare av priorin och på henne lät det som ett ganska naturligt kosttillskott. 

• Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-06 12:34:31 följande:
    jag har använt priorin i snart 3 månader och min hårväxt vid hårfästet har gradvist kommit fram igen .
    Sen om de beror på mig rent psykologiskt för att jag tror att de ska växa , att de beror på det . eller om det faktist är produkten som gör det , så har ja inget vidare ärligt svar på det.

Jag ringde hon som är ansvarig utgivare av priorin och på henne lät det som ett ganska naturligt kosttillskott. 
    Okej! Jag är väldigt nyfiken på att pröva.. Men jag tycker att priset är ganska högt.. =//
  • Rosahjärta
    Kakans skrev 2011-05-12 11:04:03 följande:
    Okej! Jag är väldigt nyfiken på att pröva.. Men jag tycker att priset är ganska högt.. =//
    jaa.. det är ganska dyrt med priorin . Det  håller jag med om .

Det billigaste man kan göra är faktist att gå till doktorn och undersöka om man kan ha brist på något i kroppen .
    Det har jag planerat att jag ska göra någon dag .eftersom mitt håravfall började när jag var bara 16 år gammal .. 
  • Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-12 11:37:06 följande:
    jaa.. det är ganska dyrt med priorin . Det  håller jag med om .

Det billigaste man kan göra är faktist att gå till doktorn och undersöka om man kan ha brist på något i kroppen .
    Det har jag planerat att jag ska göra någon dag .eftersom mitt håravfall började när jag var bara 16 år gammal .. 
    Ja.. det är ju sant.. och jag har nog en heldel som saknas.. äter nog inte så himla nyttigt om man uttrycker det så..
  • Rosahjärta
    Kakans skrev 2011-05-12 11:45:46 följande:
    Ja.. det är ju sant.. och jag har nog en heldel som saknas.. äter nog inte så himla nyttigt om man uttrycker det så..
    okej .. de lät inte så bra . Och kan nog var så enkelt som att : du måste ändra om din kost . 

Färgrik mat och färska råvaror med mycket frukt ,fisk,kött ,potatis,ris .. aa du vet vad jag snackar om .

Ge det en månad och se .
    Jag ändrade om min kost för ett och ett halv års sen. Och ja kunde se hur håret började komma tillbaka allt mer.
    Men det räcker inte för mig . Så jag har säkert bara någon brist ..

jag tror att ändra kosten för dig nog är lösningen :) . 
    Sen kan ja tipsa om blutsaft . Det är rikt på många olika B-vitaminer ( som ger starkt hår och bra hårväxt) och framförallt järn . de kanske också skulle funka .
  • Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-12 11:52:33 följande:
    okej .. de lät inte så bra . Och kan nog var så enkelt som att : du måste ändra om din kost . 

Färgrik mat och färska råvaror med mycket frukt ,fisk,kött ,potatis,ris .. aa du vet vad jag snackar om .

Ge det en månad och se .
    Jag ändrade om min kost för ett och ett halv års sen. Och ja kunde se hur håret började komma tillbaka allt mer.
    Men det räcker inte för mig . Så jag har säkert bara någon brist ..

jag tror att ändra kosten för dig nog är lösningen :) . 
    Sen kan ja tipsa om blutsaft . Det är rikt på många olika B-vitaminer ( som ger starkt hår och bra hårväxt) och framförallt järn . de kanske också skulle funka .
    Enkelt och enkelt.. haha.. det vet jag inte om det är!! :D
    Jag är typ beroende av socker, allra helst cohklad..=/
    Jag önskar verkligen att jag var duktigare, och en dag kommer jag bli det!! :))
    Kanske ska försöka i och med ny vecka på måndag...
  • Rosahjärta
    Kakans skrev 2011-05-13 12:29:22 följande:
    Enkelt och enkelt.. haha.. det vet jag inte om det är!! :D
    Jag är typ beroende av socker, allra helst cohklad..=/
    Jag önskar verkligen att jag var duktigare, och en dag kommer jag bli det!! :))
    Kanske ska försöka i och med ny vecka på måndag...
    ne.. de kan nog ta tid ,men om man verkligen vill så :) .
    Men det är jag med :D . vi är kvinnor så är det bara ..jag brukar äta choklad högt två gånger i veckan . Så att de inte blir för mycket , har en regel på det typ..
    ja.. :) varför inte. att äta mycket frukt kan också ersätta det här sockersuget man kan få ibland .. 
  • Sweetp

TS - Vad var det för schampo och balsam du använde för att få tjockare hår?

gnagartjejen - Några exempel hå hårvårdsprodukter med protein i?

Vår älskade son - prins Noel - 2 år
  • Helbin

Hej! Jag tappade hår i flera år, använde allt möjligt för att få håret tillbaka, dock utan resultat! Jag har gråtit mig till sömns många många gånger pga. mitt hår! Jag började sedan med Priorin, jag åt tre tabletter om dagen i tre månader, och jag började känna lite lite skillnad. Jag tappade inte lika mycket hår längre och mitt hår började växa ut lite mer. Jag fortsatte sedan att ta en tablett om dagen, efter sex månader blev det bättre, mitt hår växte ut mer. Nu efter ett och ett halvt år med priorin så har hela mitt hår kommit tillbaka! Är så glad att Priorin finns, tänker fortsätta med dem ett bra tag till! Det gäller att ha tålamod med Priorin, man ska fortsätta trots att man inte ser så mycket resultat i början, det kommer bli bättre, jag lovar!

Ska dock tillägga att man också måste äta bra för håret ska må bra. Utan en bra diet hjälper inte världens tabletter!!! Jag äter bra, jag äter multivitamer för att vara säker på att jag får i mig alla möjliga vitaminer och mineraler och jag tar Priorin tabletter, allt det här tillsammans har gett mig håret tillbaka! Lycka till, till er andra, hoppas ni får ut nåt av det här!

• Fama

I started using priorin about one month ago, I actually notice that my hair is getting even thinner! before that I was using silicea and I sow better results with that. but, you know, I will continue using priorin to see the final result, couse I paid for it Flört so let's cross our fingers.

• Emelie 305

Jag funderar på att använda priorin, för att jag vill ha längre hår, har tjockt hår. Men jag vill heller inte använda löshår. Så jag funderar på att använda priorin, är det nån sorts tabletter som man sväljer eller är det nå brus? För jag har svårt att svälja både stor och små tabletter. :( Så vill veta om de är tabletter eller om de finns nå brus till de eller nått annat ?  :)

• Turkfästmön

Jag är också nyfiken på priorin! Hur har det gått för er som provat?

• undine
    Mummyfied skrev 2010-04-20 12:24:35 följande:
    Dock vill jag avråda från Rogaine, såg att någon fråga om det. Har inte testat det själv men har hört flera som fått nedsatt fertilitet på grund av produkten. Man måste vara väldigt försiktig med tanke på att många sådan här produkter är rätt starka.
    Hos män? Men det är ju skitbra i sådana fall om det inte är något annat, varken jag eller min sambo vill ha barn nånsin och min sambo använder Rogaine :) 
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!
  • hannap

Priorin är det bästa som skapats! jag hade verkligen förstört mitt hår av all blondering ja gjort och efter att ha ätit priorin i ca 3 månader hade håret återställts till normal kvalité!

Tveka inte att köpa priorin! Dyra pengar men lätt värt det!

• rafnaff

Mitt hår blev på väldigt få veckor, tjockt och fint. Tyvärr försvann det tjocka håret när jag inte fortsatte med Priorin.

• bts33

Tabletter mot håravfall - bit.ly/29iolN5 Den här stoppade mitt håravfall väldigt snabbt och sedan jag slutat med behandlingen har mitt håravfall inte återkommit.

Svar på tråden Någon som använt Priorin?