Inlägg från: spacebeare |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden BF i Augusti och i Uppsala
  • spacebeare

    tjoohooo!!!

    jag har *peppar peppar* inte känt av fogarna sen jag blev frisk, fick allt i en stor våg när vi var magsjuka. fogar, halsbränna osv....
    har visserligen kört med foglossningsbälte + magstöd sen dess så det hjälper nog åsså.

  • spacebeare

    min pulver bm tyckte att det var en bra ide att börja äta järntabletter nu och när jag ville ta ett prov så sa hon i princip att du får äta 2-3 i veckan OM du vill.....
    jag vill inte
    tycker precis som du Anki varför äta i onödan!!!

    jag bad om ett sist men hon/vi glömde bort men jag tänkte maila å be henne skicka ett å det borde väl funka?

  • spacebeare

    Anki - menade intyget

    Pomeroy - va!!???
    är det tapp å hela baletten?
    brikanyl?

  • spacebeare

    hejsan!
    här skiner solen!!!!!!
    det kan man ju leva på ganska länge bara det!
    tvillingarna å jag mår bra, är sjukskriven from mån å har lite ångest över det. men bara att inse att man inte är superkvinnan

    Mille - kliar på övre delen av magen för mig?

    Anki - läskigt med sd, bara hoppas att du får fortsätta vila då!

    Bobolla - hur e de med dig då?

  • spacebeare


    nej inget allvarligt, tvillingmammor blir i princip sjukskrivna från v20-25 pga att det är så mkt ökad belastning. bm har tjatat på mig ett tag men jag har känt mig så pass bra så fortsatt tills nu. går in i v30 nästa vecka och nu börjar det bli ansträngande.
  • spacebeare

    man kan ju inte hålla koll på alla!

    har börjat sjukskrivningen med frukost på ballen, mys med dottern(dagisfri på måndagar) sen ska vi över till mormor på lunch å vattenlekar. känns som detta kan bli en vana

  • spacebeare

    spännande Carli! hur känns det att veta när bebisen kommer?

  • spacebeare

    vi fick reda på rul, 1 pojke å 1 flicka

  • spacebeare

    svullen!!!!!
    skulle behöva ligga i ett kallt badkar heeela tiden

  • spacebeare

    här tuffas det på, har lite varningstecken på gång så jag kanske har fel å inte håller mig en vecka till......

    namn bläääääää, bm frågade sist tom! vi är totalt borta gällande det så jag antar att vi ser väl när de kommer ut vad dom heter

Svar på tråden BF i Augusti och i Uppsala