• teambe

Libero hudvård - EAN-koder

Någon som har lust att dela med sig av de fem sista siffrorna i streckkoden på någon babyvårdsprodukt från Libero? Tänkte vi kunde göra en liten lista i så fall. (De siffrorna kan man sedan lägga inför att samla poäng i liberos babyklubb)

• Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder
  • Pearl22

Jag har typ 2700 p nu men när jag går in i poängshoppen så ser det ut som om jag inte har några poäng alls, kan därmed inte handla heller... hur kan det komma sig??

• mumsfillibabba

Så va det för mig med i några dagar innan det rättade till sig.

Men nu står det istället att jag nått max poäng 4500, vilket jag gjorde... men jag har handlat mig ner till 200 poäng, men det står ändå att jag nått max?! Knas!!

Pearl22 skrev 2009-05-20 22:00:12 följande:
    Jag har typ 2700 p nu men när jag går in i poängshoppen så ser det ut som om jag inte har några poäng alls, kan därmed inte handla heller... hur kan det komma sig??
  • JePaLuLi

Hur får man fler poäng egentligen? Jag köpte nya våtservetter men då stod det bara att koden var ogiltig. Kan man bara köpa allt en gång? Alltså har ALLA våtservetter samma kod, alla schampon samma osv...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Lajkie
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 23:25:43 följande:
    Hur får man fler poäng egentligen? Jag köpte nya våtservetter men då stod det bara att koden var ogiltig. Kan man bara köpa allt en gång? Alltså har ALLA våtservetter samma kod, alla schampon samma osv...
    Jag har lagt in samma kod flera ggr.
  • JePaLuLi
    Lajkie skrev 2009-05-21 08:23:21 följande:
    Jag har lagt in samma kod flera ggr.
    Konstigt, det gick inte för mig
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Laire
    mumsfillibabba skrev 2009-05-20 22:07:01 följande:
    Så va det för mig med i några dagar innan det rättade till sig. Men nu står det istället att jag nått max poäng 4500, vilket jag gjorde... men jag har handlat mig ner till 200 poäng, men det står ändå att jag nått max?! Knas!!
    Maxgränsen är väl statisk?
    Hur många poäng kan jag spara ihop?

Fram tills barnet är 1½ år gammalt kan du spara max 4.500 poäng per barn. Poängen ska användas i Poängshoppen senast två månader innan ditt barn fyller två år.

Många som yttrar sig har ingen egen åsikt, bara motsatsen till alla andras.
  • Laire
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 23:25:43 följande:
    Registrera koder från Libero babyvårds-produkter
    Du kan få poäng för Libero babyvård genom att registrera dina köp under ”Registrera poäng från Libero babyvård” under menyn Poängshoppen på din personliga klubbsida. Fram till 31/5-09 är det dubbla poäng så du får hela 50 poäng för varje produkt du registrerar. Från 1/6-09 får du 25 poäng för varje produkt. Fram till ditt barn är 18 månader kan du maximalt registrera följande antal av de olika babyvårds-produkterna:
    Libero amningskupor 4 st
    Libero tvättservetter 10 st
    Libero olja 4 st
    Libero baby wash 4 st
    Libero shampoo 4 st
    Libero lotion 4 st
    Libero hudkräm 4 st
    Många som yttrar sig har ingen egen åsikt, bara motsatsen till alla andras.
  • maccadam

ett tips be er partner att registrera sig oxå så kan båda samla poäng så har vi gjort o d funkar utmärkt

• mumsfillibabba

Finns det inte regler om att man inte får registrera samma bostadsadress flera ggr?

maccadam skrev 2009-05-23 15:14:22 följande:
    ett tips be er partner att registrera sig oxå så kan båda samla poäng så har vi gjort o d funkar utmärkt
  • maccadam

jo men vi har aldrig haft något problem med d alls har båda 2 fått hem rabattkuponger o så

Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder