• teambe

Libero hudvård - EAN-koder

Någon som har lust att dela med sig av de fem sista siffrorna i streckkoden på någon babyvårdsprodukt från Libero? Tänkte vi kunde göra en liten lista i så fall. (De siffrorna kan man sedan lägga inför att samla poäng i liberos babyklubb)

• Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder
  • SophieLophie
    maccadam skrev 2009-05-23 22:31:46 följande:
    men man kan inte lösa in mer än 4500 för ett barn va sedan kan man väl inte byta in mer lr har jag fattat fel
    4500 poäng är max för kaninerna på blöjpaketen, alltså 90 märken.
    Sedan kan du fortfarande sätta in poäng för tigerblöjorna och hudvårdsprodukterna och så får man väl poäng om man svarar på frågor från Libero i deras mail de skickar ut.

Det har funkat för mig i alla fall, har skickat alla kaniner, men registrerar fortfarande hudvårdsprodukter och tigerblöjor och får poäng..
  • lalasmama

hej,
    på min Libero-sida står de att de har tekniska problem för tillfället..
    kanske pga alla som fuskar me sina poäng, haha.. skojar bara!

jag kunde lägga in poäng för blöjor & hudårdsprodukter några dagar efter min son var 18 mån men nu går de inte längre.. (han är 18 mån & 3 veckor typ..) men tur att man kan handla/få saker för dem ett halvår till!!
    hoppas de kommer nåt nytt skoj/fint till hösten! har typ 1250 poäng..

Jag har 2 koder till tigerblöjor om någon vill ha dem (de går ju bara att använda 1 gång), inboxa mig så skickar ja koderna, först till kvarn..

tjingeling!

• bebe längtan
    lalasmama skrev 2009-05-24 13:20:39 följande:
    bebe längtan var snabbast
    ja
    beställde ett par sockor nu
    SophieLophie skrev 2009-05-23 23:53:36 följande:
    4500 poäng är max för kaninerna på blöjpaketen, alltså 90 märken. Sedan kan du fortfarande sätta in poäng för tigerblöjorna och hudvårdsprodukterna och så får man väl poäng om man svarar på frågor från Libero i deras mail de skickar ut. Det har funkat för mig i alla fall, har skickat alla kaniner, men registrerar fortfarande hudvårdsprodukter och tigerblöjor och får poäng..
    jag har kommit upp i max antal poäng, och det är inte enbart kaninerna fr blöjor, utan även ean koder och nu fr tigerblöjan
  • Livet e toppen
    4500 poäng är max för kaninerna på blöjpaketen, alltså 90 märken. Sedan kan du fortfarande sätta in poäng för tigerblöjorna och hudvårdsprodukterna och så får man väl poäng om man svarar på frågor från Libero i deras mail de skickar ut.Det har funkat för mig i alla fall, har skickat alla kaniner, men registrerar fortfarande hudvårdsprodukter och tigerblöjor och får poäng..
    Det har funkat för mig med...
  • Hallontårta

För mig står det att jag nått maxpoäng, 4500 poäng. Då har jag inte alls skickat in så många kaninmärken utan de flesta poäng kommer från hudvårdsprodukterna, så jag kunde inte lägga in tigerblöjans kod.

4500 poäng är max för kaninerna på blöjpaketen, alltså 90 märken. Sedan kan du fortfarande sätta in poäng för tigerblöjorna och hudvårdsprodukterna och så får man väl poäng om man svarar på frågor från Libero i deras mail de skickar ut. Det har funkat för mig i alla fall, har skickat alla kaniner, men registrerar fortfarande hudvårdsprodukter och tigerblöjor och får poäng..
  • Hallontårta

På Liberos sida står det:

Hur många poäng kan jag spara ihop?

Fram tills barnet är 1½ år gammalt kan du spara max 4.500 poäng per barn. Poängen ska användas i Poängshoppen senast två månader innan ditt barn fyller två år.

• Livet e toppen

HALLONTÅRTA: överst på sidan står det att man kan ha max 4500p. Men om man kollar hur mycket poäng man har samlat efter man har skickat in kaninmärken, svarat på frågor, tigerblöjor och hudvårdsprodukterna så kommer man upp i mycket mer som man får lov att använda. Även om det står att man har max poäng så går det att fylla på med koder. Libero har dock haft problem i helgen med sin sida så jag hade väntat tills imorgon om jag vore du, men jag tycker absolut att du ska prova. Det funkar ju för alla andra.

• Hallontårta

4570 poäng har jag haft allt som allt.
    Detta står då jag försöker sätta in poäng:
    Du har kommit upp till högsta möjliga poäng på ditt
    poängkonto. Du kan därför inte sätta in fler poäng.
    Vi hoppas att du ändå får glädje av Liberos produkter för babyvård.

Jag har inte kunnat sätta in poäng sedan några veckor, så fubbit!

Livet e toppen skrev 2009-05-24 21:14:07 följande:

HALLONTÅRTA: överst på sidan står det att man kan ha max 4500p. Men om man kollar hur mycket poäng man har samlat efter man har skickat in kaninmärken, svarat på frågor, tigerblöjor och hudvårdsprodukterna så kommer man upp i mycket mer som man får lov att använda. Även om det står att man har max poäng så går det att fylla på med koder. Libero har dock haft problem i helgen med sin sida så jag hade väntat tills imorgon om jag vore du, men jag tycker absolut att du ska prova. Det funkar ju för alla andra.
  • bebe längtan
    Hallontårta skrev 2009-05-25 08:13:12 följande:
    4570 poäng har jag haft allt som allt. Detta står då jag försöker sätta in poäng: Du har kommit upp till högsta möjliga poäng på ditt poängkonto. Du kan därför inte sätta in fler poäng. Vi hoppas att du ändå får glädje av Liberos produkter för babyvård. Jag har inte kunnat sätta in poäng sedan några veckor, så fubbit! Livet e toppen skrev 2009-05-24 21:14:07 följande:
    samma för mig, med ean koder, kaniner och två tiger koder är jag uppe i 4620p, och det går inte sätta in fler!
    men jag är nöjd ändå
Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder