• teambe

Libero hudvård - EAN-koder

Någon som har lust att dela med sig av de fem sista siffrorna i streckkoden på någon babyvårdsprodukt från Libero? Tänkte vi kunde göra en liten lista i så fall. (De siffrorna kan man sedan lägga inför att samla poäng i liberos babyklubb)

• Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder
  • Hallontårta

Det står att en person/hushåll får anmäla sig. Jag tycker det är dumt att de inte har något värt mindre poäng, jag har 350 poäng som jag inte kan använda på något.

• bebe längtan
    Hallontårta skrev 2009-05-23 16:04:31 följande:
    Det står att en person/hushåll får anmäla sig. Jag tycker det är dumt att de inte har något värt mindre poäng, jag har 350 poäng som jag inte kan använda på något.
    har du använt alla EAN koder flera gånger? max antal gånger???
    om inte gör det
  • Dellan

Jag har inte fått enenda poäng på någon av koderna

• Lajkie

Alltså hörrni, man kan mata in alla koder typ 20 ggr! det har jag gjort. Jag fick max på en gång.
    Om ni matar in och skriver "jag har fler produkter" så matar ni, så får ni typ 900 p på en produkt. :)

• JePaLuLi
    Lajkie skrev 2009-05-23 20:31:43 följande:
    Alltså hörrni, man kan mata in alla koder typ 20 ggr! det har jag gjort. Jag fick max på en gång.Om ni matar in och skriver "jag har fler produkter" så matar ni, så får ni typ 900 p på en produkt. :)
    Det funkar inte för mig
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Hallontårta

Men jag har redan uppnått maxpoängen. Har 370 kvar och dessa kan man ju inte använda. Så ett tips till er som inte handlat så mkt ännu, handla smart.

bebe längtan skrev 2009-05-23 18:06:58 följande:

har du använt alla EAN koder flera gånger? max antal gånger??? om inte gör det
  • Dellan
    Lajkie skrev 2009-05-23 20:31:43 följande:
    Alltså hörrni, man kan mata in alla koder typ 20 ggr! det har jag gjort. Jag fick max på en gång.Om ni matar in och skriver "jag har fler produkter" så matar ni, så får ni typ 900 p på en produkt. :)
    Jag fick till mina koder nu och man kan använda dom varje 30 dagar men du kan mata in samma kod 20-30ggr när jag hade avslutat och kryssat ia tt jag GODKÄNNER och startade om då fick jag meddelandet att jag använt maxantal för 30dagar framåt så det är bara å spara på ligger på 4050poäng bara för idag
  • maccadam

men man kan inte lösa in mer än 4500 för ett barn va sedan kan man väl inte byta in mer lr har jag fattat fel

Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder