alem skrev 2009-05-06 23:55:07 följande:
geshiia.blogg.se/Ris: Senaste inlägg, välj månad rutorna överlapar dagens datum texten (vet inte om det kan vara för att jag använder explorer som webbläsare kanske) Tyckter de hade varit finare och passat bättre till övriga designen med text rad för att klicka och komma till senaste inlägg  Ros: Fin layout, bra med kategorierna under headern. Undrar dock över att vissa är svart i texten andra ljuslia? är det för att de är tomma kategorier de svarta eller funkar inte länkgningen i dem?
Angånde "välj månad", jag hade inte de där förut, hade inte någonstans att man kunde välja månad (arkiv) men kom på de att folk kanske ville kunna titta så, så jag slängde upp de lite snabbt där då jag inte ville ha i "side" , det ska dock ligga i side i nya layouten. Jag har med IE och hos mig ligger de inte över datumt, kan det ha att göra med vilken storlek man har inställt på datorn? 
Angånde att vissa är svarta och vissa är lila är för att jag inte gjort någon länkning till de än, har varit lite slö. ;) men i nya layouten ska vissa kategorier bort så har inte brytt mig om att göra länkar. :)
Tack för ditt ris och ros. :)