listoplisto skrev 2009-05-13 10:22:34 följande:
geshiia.blogg.se/Absolut första intrycket: Headern är för smal till vänster. Kantlinjen på headern stämmer inte överens med kantlinjen på inläggsdelen (på vänster sida).Om jag var du skulle jag fläska på lite med rubrikerna. Som det är nu så är din signatur större än inläggsrubrikerna, det ser lite knasigt ut.Sedan saknar jag innehåll i högermenyn, den är helt blank. Däremot ligger  besökssiffror, bloglovinikon och rullisterna ovanpå headern. Jag gissar att det är meningen att de grejerna ska ligga i högermenyn, men det gör de inte.Textmässigt skulle jag ändra så att inläggen är vänsterjusterade istället för marginaljusterade som de är nu. Det kan kännas lite kompakt med marginaljustering, som att inläggen är tunga block av ord istället för lättflytande text.
* Försmal till vänster, hur menar du? :)
* ang kantlinjen, jag har gjort så medvetet
* Rubrikerna i inläggena?  hehe jag som redan tyckte de var förstora. :)
* Signaturen ska bort antingen helt eller så ska den göras mindre och i svart till nya layouten.
* Att du saknar något i  högermenyn är nog för att du inte kör med IE då hamnar de under alla inlägg. (det saknas en kod tydligen, men ska dit med ny layout så tänker inte ändra något i denna)
* besökssiffror, m.m. ska ligga i hedern, jag har lagt de där medvetet.
* hmm vänsterjusterad text, då blir inte texten rak på höger sida och jag tycker det är jobbigt att läsa text som inte är rak på bägge sidor. Hos mig ser det bra ut att ha texten så, men man har ju lärt sig att det tydligen ser jätteolika ut beronde på vad man kör med, IE, firefox osv. Om du orkar får du gärna ta ett printscreen på inläggstexten och maila till mig på 
geshiia@live.se så jag får se. :)
TACK för en riktig RIS & ROS bedömning. :)