• Väntarochlängtar

    Era roligaste klipp från You Tube..?! Tipsa!

    Det finns ju så många roliga klipp på You tube.. Men jag är så dålig på att hitta dem.. Kan du inte länka dina roligaste klipp här så jag får skratta lite ... {#lang_emotions_laughing}

  • Svar på tråden Era roligaste klipp från You Tube..?! Tipsa!
  • anna klara
    StinaL skrev 2009-05-20 00:25:07 följande:


    och kattens dagbok, jäklar vad jag skrattade :D:D Hahahaha!
    Hahahahaha, a den e bara fööööör kul, gu va man garvar
  • anna klara

    Finns ett annat görkul klipp, när en tjej dansar framför sin webkamera, för sin kille.
    Hennes lillasyster?? kommer in, och bjur in sina tjejkompisar och dom blir görmånga,

    dom börjar själva dansa överallt i hela rummet, och hoppa i sängen. Sttora syrran blir helt galen o skriker på alla att gå ut....

    Någon som känner igen denna? Ska försöka leta lite själv oxå...

  • Lolion
    MaddeMamman skrev 2009-04-29 21:43:18 följande:


    Sophie can walk se hela...
    Så jäkla bra!!
  • Smultron ett

    anna klara skrev 2009-05-20 03:28:05 följande:


    Finns ett annat görkul klipp, när en tjej dansar framför sin webkamera, för sin kille. Hennes lillasyster?? kommer in, och bjur in sina tjejkompisar och dom blir görmånga, dom börjar själva dansa överallt i hela rummet, och hoppa i sängen. Sttora syrran blir helt galen o skriker på alla att gå ut.... Någon som känner igen denna? Ska försöka leta lite själv oxå...
    låter kul. har du hittat den?
  • Wild And Crazy
    Julienne skrev 2009-04-26 14:17:37 följande:
    Hunden som går i sömnen!

    HAHAHAHAHA min man trodde att jag fick något slags anfall! Skrattade så jag inte fick luft! Sjukt kul :D
  • Mrs Charles

    Det roligaste jag någonsin sett var ett klipp från en amerikansk nyhetskanal. Det var ett reportage om en kvinna som blivit träffat av blixten vilket då nyhetsuppläsaren berättar om, när reportaget rullar igång och kvinnan intervjuas i sjukhussängen börjar hon att prata och plötsligt hakar inspelningen upp sig så hon upprepar sig typ "I was atatatatat" (I was at) och de avbryter reportaget och återgår till nyhetsankaret. Han skrattar och försöker samla sig men det går inget vidare..
    Jag skrattade så att jag GRÄT, det hela var så komiskt. Tyvärr är det borttaget från youtube. Lightning strike victim hette det.

Svar på tråden Era roligaste klipp från You Tube..?! Tipsa!