Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Om Bella vill så ställer jag upp!

Får jag föreslå att vi så många som möjligt träffas iaf på torsdag... och hjälper Dallas att städa sitt hus så hon kan flytta in där snart. Det måste vi ju klara på en dag om vi är 10 pers som städar och passar barn ihop. Sen kan vi ha knytkalas när vi är klara. Vi är ju tråden som ställer upp för varandra eller hur.

Torsdag 7/11 från 10 och framåt (lite dropin kanske) i Dallas nya hus.
    Ta med allt som går att våttorka väggar, tak och golv med och lite att äta och kom.

Love
    ceropegia
    misslindis

Om du Dallas nu tycker att detta är ett skitdumt förslag, för du vill VERKLIGEN INTE att någon annan ska komma och hjälpa dig att städa. Då får du säga till så skiter vi i det.

Tiden går för fort...
  • misslindis

Synd man inte hade en buss så hade jag kunnat plocka upp alla mammor o bebisar med bilstol som kommer med pendeln...bor ju i närheten av pendeln {#lang_emotions_laughing}
    Så roligt att det blir av och att få se huset...kommer givetvis vara avundsjuk {#lang_emotions_dreamer}

Tiden går för fort...
  • misslindis

Ett nytt förslag där vi kanske kan lura Dallas att komma till är att besöka/fika hos mig imorn {#lang_emotions_dreamer}

Tiden går för fort...
  • misslindis

Ingen anning...vill Cero ha fika imorn så e det ok med mig...vet ju att Glass gärna kommer och fikar hos mig och imorn kan hon ju inte - fast det kommer fler ggr.
    Kolla med Cero först {#lang_emotions_wink}

Nu ska jag och Mimmi sätta en bulldeg - hehe

Tiden går för fort...
  • misslindis

Om ingen vill fråga cero då hon inte verkar dyka upp ikväll så får ni gärna komma hit...har tyvärr bara godsaker(bullar, chokladbollar, kaffe och thé) eller vad man ska säga, inget bröd iaf om ni ville haft det.
    Om det inte regnar iaf massor så e det marknad imorn med om det lockar...

Bestäm ni...

Tiden går för fort...
  • misslindis
    {#lang_emotions_coffee} Kanelbullar , chokladbollar , kaffe , thé , bubbelvatten och kanske en sockerkaka om jag hinner {#lang_emotions_tongue_out}

Hemkörning finns från pizzeria om vi blir hungriga på mat
    www.pizzakungen.com/meny.html

Ni e välkommna efter 10 och har ni fler barn så ta med dom om ni vill...

misslindis+mimmi
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    {#lang_emotions_coffee} Kanelbullar , chokladbollar , kaffe , thé , bubbelvatten och kanske en sockerkaka om jag hinner {#lang_emotions_tongue_out}

Hemkörning finns från pizzeria om vi blir hungriga på mat
    www.pizzakungen.com/meny.html

Ni e välkommna efter 10 och har ni fler barn så ta med dom om ni vill...

misslindis+mimmi
    Yosh + Max
    Atena + Molly
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    atena100 skrev 2009-05-06 21:36:00 följande:
    Då får du inboxa din adress, missL
    Självklart {#lang_emotions_wink}
    Tiden går för fort...
  • misslindis

När tror ni att ni kommer?

Tiden går för fort...
  • misslindis

Helt ok Yos...

Men ni kommer i bil så jag behöver inte kolla buss och pendel?

Tiden går för fort...
Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3