Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Vart är tanken att vi ska gå på Torsdag? {#lang_emotions_tongue_out}

Tiden går för fort...
  • misslindis
    Carolina1979 skrev 2009-06-08 09:56:53 följande:
    Ni som har bil: Tänk på att vara ute i god tid till Saltholmen - kan vara svårt att få parkering! (särskilt om det är fint väder) Besöksparkeringar finns i spårvagnsrondellen samt strax efter kiosken som ligger där.
    Ett litet inhopp....tror jag såg någont om att det skulle bli regn...tittat lite då Flis ska ha sin skolavslutning och den e ju ute {#lang_emotions_undecided} - detso lättare att få parkering men tråkigt med vädret...
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    atena100 skrev 2009-06-10 20:59:28 följande:
    Det undrar jag med!? O vilken restaurang blev det?
    En till som undrar om vi träffas innan eller på plats kl 19...

Jag kommer iaf med pendeln till centralen 17.57 el 18.27 och sen 2:ans spårvagn enligt vasttrafik.se
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    aquamaria skrev 2009-06-11 13:03:24 följande:
    Misslindis: såg att det var du som skrivit att du åker med 2:ans vagn. Jag hoppar av på Olivedalsgatan. Vi kan mötas där om du vill?
    Vet inte om det blir pendel o spårvagn än...får se hur det blir med tiden - R kör in mig annars.
    Men har ditt nr så jag ringer om det blir spårvagn...
    Tiden går för fort...
  • misslindis

Aqua - om R kör så kan vi ju plocka upp dig på vägen...

Tiden går för fort...
  • misslindis
    aquamaria skrev 2009-06-11 16:29:14 följande:
    misslindis: ja det får ni gärna göra om ni vill det..
    Blir bilen...annars hade jag varit påväg redan...

Är det långt/jobbigt för dig att gå till det torget eller vad det e som ligger på vänster sida/mitt emot där spårvagnen vänder - hoppas du förstår vad jag menar
    Om det e ok så tänkte jag ringa när vi e vid Burger King/Järnbrottsmotet + skicka sms när vi åker...borde ta ca 20min från sms:et
    Tiden går för fort...
  • misslindis

Nä, vi hämtar dig...vill gärna ha lite sällskap dit {#lang_emotions_smile} ...skickar sms när vi åker o ringer då vi e vid Burger King så ses vi utanför dig sedan...kommer i en Volvo V50 silver.
    ...förvänta dig inte mkt prat från R bara...brukar varna alla som ska träffa honom då han blir blyg av någon konstig anledning - bortsett från när MK var här innan Isak kommit {#lang_emotions_surprised}

Tiden går för fort...
  • misslindis
    aquamaria skrev 2009-06-11 17:53:47 följande:
    MissL: hämtar ni mig utanför eller var det marklandsgatan du tyänkte på? stackas sambo, inte lätt att vara blyg ska försöka att inte skrämma honom för mycket!! Atena: det beror på när missL kommer!
    Hämtar dig utanför dig och sen kan du få visa vägen {#lang_emotions_wink} vi åker om ca 15min om du nu ska lyckas planera någon tid med aten100 under tiden...

Tjingeling...
    Tiden går för fort...
  • misslindis

hjärnan e inte riktigt med nu....Utby? :think:

Tiden går för fort...
  • misslindis
    aquamaria skrev 2009-06-13 20:19:18 följande:
    Alem skrev ju faktiskt först om vi kunde vara hos henne,, Jag har bil så kan åka vart som..
    Dit hittar jag och e nära där jag kan lämna min påse som måste göras... {#lang_emotions_dreamer}
    Tiden går för fort...
Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3