• Vicke

Barnprogram från 80 och början utav 90 talet?

Vad kommer ni i håg? Jag kommer iallafall i håg lillstrumpa och systeryster, hedvig och trasdockorna.... Finnsj u hur många som helst. Skulle vara kul och höra vad ni kommer ihåg. Kanske får man lite tillbaka blickar !!!

• Svar på tråden Barnprogram från 80 och början utav 90 talet?
  • fortabilar

Nån som minns "Jalle, Julle och Julius"? Skrot-Nisse var ju en höjdare med!

• Fröken NollKoll

när gick narnia då?? den där serien om barn som gick in i en garderob och kom ut i ett sagoland med ett lejon... måste väll bvart då nånstanns.. sen blev ja förstor för sommar/vinter lovs morgon

• Manda

M-m-m-m-m-m-myggan!

Och trasdockorna, systeryster och lillstrumpa, bumbibjörnarna och Ika i rutan älskade jag

• Fröken NollKoll

ååh.. ika i rutan minns jag..

bumbibjörnarna va min stora favvo enligt mamma... min son äälskar dem idag. o ja skaffa disney kanalen BARA för att dom visar bumbi

• fortabilar

TV-Piraterna! Behövs inga mer kommentarer!

• Fru Indosaurie

dr snuggles(ååh vad bra), my little pony, carebears (underbara!), He-man, trasdockorna.

Det var nog dom som fanns närmast till hands just nu =)

• fortabilar

Clownen Manne var inte riktigt lika bra

• Vicke

just jag ika i rutan å skelettet .... Skrotnisse minns jag ju nu också! Fem myror är fler än fyra eleftanter tittade jag jämt på... Man kommer ju på lite program iallfall!

• fortabilar

Mupparna och Svenska Sesam fanns ju med. Men Fragglarna var nog snäppet bättre ändå

• Ciccin3

Ebba och Didrik! *älska*

Svar på tråden Barnprogram från 80 och början utav 90 talet?