anses propavan va ett stark sömnmedel
Som rubriken lyder.
Som rubriken lyder.
Anonym (Hrm.) skrev 2009-04-25 21:48:29 följande:
Anonym (Hrm.) skrev 2009-04-25 22:00:31 följande:
Anonym (Hrm.) skrev 2009-04-25 22:00:31 följande:
Jag tar 2 Propavan till natten. Blir sömnigare och somnar lättare. Vaknar fortfarande ett par ggr på natten men vaknar inte till lika mycket. För mig funkar de ok men inte helt bra tycker jag. Men som sagt ok, de gör att jag sover kanske 7 timmar istället för 4-5.
Stesolid funkar så på mig att jag kan slappna av mera i musklerna o på så sätt lättare somna in...funkar perfekt att sova på! Däremot Imovane funkar inte alls på mig.
Propavan = myrkrypningar.
Stilnoct = smågodis som ger vanföreställningar, minnesluckor, och skitdyra shoppingrundor på nätet nattetid.
Fluntrazepam= pang, sovande hela natten, halva dagen därpå, sen ett bakisrus som gör att man är obrukbar till det är dags för nästa tabett.
Så frågan är väl vad som är bättre, vara stendöd o seg som lim hela dagen eller inte sova mer än var 14 natt, och då icke sammanhängande sömn.
Nä de var runt var 14:e natt jag sov, av utmattning, sen kunde jag ju stå och sova i kassan på jobbet, eller på mötena. Så helt sömnlös var jag ju inte, men på nätterna då jag borde sova, så fungerade de bara inte sova.
Och så fungerar de inte att leva.