• Lena1979

Var hittar man BH:s i större storlekar?

Jag har problem att hitta BH:s och sport-BH:s.

Är det någon som har tips på var man kan tänkas hitta och hur man räknar om BH-storlekar?

Jag har 70G. Jag är intresserad av vanliga BH:s.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-15 15:11
    Detta är vad jag söker. Pris är ointressant.

° 70G-H
    ° Enfärgade
    ° Hel kupa eller nästan hel kupa.
    ° Minst 3 hyskor i höjdled bak.
    ° INTE push-up.
    ° INTE spets.
    ° INTE vadderat.

• Svar på tråden Var hittar man BH:s i större storlekar?
  • bambigirl

Jag har varit på kungsbhn, där var det dock en bikini jag köpte, men de hade bhn också. Dock upplevde jag personalen där som lite snorkig. Annars ska den "nya" som ligger på vaksalagatan vara bra har jag hört, men jag har inte varit där själv.

• bambigirl

På sportbh sidan har jag ett litet tips förresten. Hittade ingen för nåt år sen. Köpte då en i strl 85-90 typ, billig på lindex. Sprättade bort hyskorna, klippte av en bit tyg och sydde tillbaka hyskorna igen. Den sitter toktajt och tuttarna stannar där de borde

• Lena1979

Kungsbhn var ett av de ställen som var otrevliga.
    Har inte varit på den nyöppnade på vaksalagatan så det ska jag kolla upp. Tack. :)

• Lena1979

bambigirl: Jag är inte på stan jätteofta heller. :) Visste inte ens att det fanns en på vaksalagatan så jag får dra dit och kolla. :)
    Tack för tipset m sport-BH. Det är ju hopplöst i vanliga fall. :) Jag gillar att sy så det blir ju jättebra.
    Fast det irriterar mig att jag ska behöva köpa saker och sedan sy om dem. Grr

• frecklefart90
    Lena1979 skrev 2009-04-26 13:50:06 följande:
    MissingLink: Har du koll på hur man räknar om? Det verkar vara en bra sida. Tack! :)
    De har en uträknare på sidan så du borde vara en 32 f i engelska storlekar.
  • Lena1979

Hade de? Jag får kolla igen. :)

• Mamma 2b

Change har en del. Och triumph. Som de andra redan sagt.
    Tycker det är så synd att de flesta i större storlekar alltid ska se så satans tantiga ut..

Svar på tråden Var hittar man BH:s i större storlekar?