• Lena1979

Var hittar man BH:s i större storlekar?

Jag har problem att hitta BH:s och sport-BH:s.

Är det någon som har tips på var man kan tänkas hitta och hur man räknar om BH-storlekar?

Jag har 70G. Jag är intresserad av vanliga BH:s.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-15 15:11
    Detta är vad jag söker. Pris är ointressant.

° 70G-H
    ° Enfärgade
    ° Hel kupa eller nästan hel kupa.
    ° Minst 3 hyskor i höjdled bak.
    ° INTE push-up.
    ° INTE spets.
    ° INTE vadderat.

• Svar på tråden Var hittar man BH:s i större storlekar?
  • Bumblebina

Jag drar 85E och vill också hitta snygga bh's. Inte dessa beiga kärringbehå's som ser ut som en modern pansarplåt, med 3km breda axelband som går i kryss mellan brösten... *suck* Sen vill jag inte gärna ge flera hundra för en behå heller...

• Aiwendil

Ååh... tänk om man kunde hitta en bh i en fin färg med lite spets.. *drömmer*
    Nu har jag en svart, enkel kärringmodell som du beskriver Bumblebina. Inte kul!

Det finns ju superfina i Gamla stan (sthlm) men dom kostar 700kr styck
    Det är lite väl saftigt tycker jag.
    MAX 300kr för en bh...

Isak / 07 03 09 - Tim / BF 09 08 21
  • Aiwendil
    Bumblebina skrev 2009-04-27 10:18:19 följande:
    Höjden är ju när de dessutom får brösten att se ut som madonna-strutar...
    Ja, men jösses...
    Stora tuttar som står rakt ut dessutom.. hahaha..
    Isak / 07 03 09 - Tim / BF 09 08 21
  • Tussilagon

Det finns en bra butik i Skåne, Kvinnligt Under som ligger i Åkarp, de har massor med snygga bh till storlek J tror jag.
    Men bor man inte i Skåne kan det ju bli lite svårt.

• mm m

Är svårt att hitta stl med "liten" stl runt om och stora kupor. De flesta som har stora kupor är större runt om å då passar de iaf inte.

När man väl hittar en bh som sitter ok så har man inte mycket att välja på än att betala det den kostar, tyvärr. Sen inser man att den inte var så bra ändå. Men va gör man.

Skulle vilja sy själv men kan inte sy en bh. Bara för att man har modell större så är det inte säkert att man vill förminska de med en sån bh. Jag har gärna en fin form på mina med en snygg bh

• Lena1979

Roligt att många skriver. :)

Jag var på Kungs-BH:n idag för att kolla upp den där sport-BH:n någon tipsade om. De var lika snorkiga som förra gången jag var där. De fullständigt ignorerade och undvek mig. Jag vill inte gå dit igen. :(

Ja vet inte om man vågar handla på nätet. Man kanske ska prova i alla fall.

Att betala under 250kr för en BH har jag lagt bakom mig för många år sedan. För 350kr brukar man kunna hitta bra kvalité problemet är bara det här med storlekarna.

Jag vill INTE ha spets eller push-up och det brukar snäva in möjligheterna från 5 till 1 BH. Så om ni letar BH:s i stora storlekar som har spets och är typ push-up-modeller så finns det ju faktiskt mer att välja på.

Ja, ofta har de stora kupstorlekar och har man 80 eller mer så finns i princip allt.

• Dysch
    http://www.lasenza.co.uk/   här har dom också massa snygga bhar i alla stl. stora som små. Bra prisen men man får skicka efter från uk
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Var hittar man BH:s i större storlekar?