• Anonym

4 åring på cross

Jag har en 4,5årig son och bor inte tillsammans med pappan.
    Pappan låter sonen köra cross och jag tycker helt o hållet att det är helt galet. Anser att sonen inte är mogen för att kunna köra en sådan själv och har inte det förståndet som krävs.

Jag undrar bara hur man ska se på detta..

• Svar på tråden 4 åring på cross
  • KramMiiis

Jag förstår dig ts! Och kanske är det så att det blir extra känsligt när du inte kan vara med.. Och hur du litar på honom i övrigt spelar säker oxå in..
    Men som jag skrev innan, pappan vet säkert vad han gör..

• Anonym

Jag vill inte komma nånstans med detta men jag undrar hur man ska se på detta och tänkte få lite tips ocg råd av de som kan säga det på ett bra sätt inte komma med nåt kaxigt svar som anonym linda gör..

Tack för dina inlägg kramMiis..

• KramMiiis

Vilken typ av kontakt har du med pappan? SKulle det gå att ordna så du får vara med och titta när lillen kör? Kanske är han duktigare än du tror? Då kanske du kan slappna av sen..

• Anonym

Varför inte låta sonen köra cross hos dig oxå??
    Alla sporter är väl farliga,,,våra killar har kört sen 3 års ålder,,,klart de har ramlat,,men 12 åringen bröt benet på fotbollen istället,,,
    Tycker det verkar avundsjuka lite här,,,,??

• Anonym

Nej varför skulle jag vara avundsjuk på det?
    Jag har inget intresse av cross och är glad om pappan tar den biten om sonen får intresset men idagsläget har han inte det intresset vad han pratar om.. Sonen har tom frågat varför han inte får leka med sina kompisar när han är hos pappan och hela tiden måste göra som pappan vill..

Jag kan inget om cross och därför frågar jag, lägg av med alla jävla påhopp..

• Anonym

?? Du kan ju inte nu skriva att du är glad att han får köra cross hos pappan,,när din ts säger nåt annat?

• Anonym

Men, vad alla cross mammor tar illa upp utav TS. Efter vad TS berättar hade jag med varit orolig, jävla skillnad på avunsjuka ocvh oro.

• Anonym

Min son började köra cross när han var 3,5 år!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-28 19:37:31 följande:
    Min son började köra cross när han var 3,5 år!!!
    Ähh jaha?
  • tessum

Varför ska så små barn köra det? För att föräldrana tycker att det är häftigt? Även om det inte går fort så har en 4 åring inte tillräckligt med vett för att veta vad konsekvenserna kan bli. Köp barnen en cykel istället!

Min 6 åring fick en fyrhjuling förra sommaren och jag tyckte nästan att hon var för liten för det. Hennes pappa (bor inte med han) tyckte att jag var fjantig som köpte henne en 50cc och inte en 120 cc men jag anser att hon har lika kul med en fjuttis.

Hade en granne på 10 år som körde ihjäl sig med en 110cc fyrhjuling förra hösten även fast han var rätt gammal.Eftersom det är större risk att skada sig med en cross så hade jag väntat med en sån tills barnet var äldre än 4½

Svar på tråden 4 åring på cross