• NormaJeane

Bröstförstoring + lån?

Hej
    Är otroligt sugen på att förstora brösten då jag gick från C till A kupa efter jag fick min son. Har inga pengar undanlagda eller så utan ifall jag ska operera mig så skulle jag bli tvungen att ta ett lån.

Lånar banker ut pengar till skönhetsoperationer?
    Ni som har tagit lån, hur mycket betalar ni tillbaka i månaden ungefär och hur länge kommer ni göra det?

Är så jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Bröstförstoring + lån?
  • Anonym (Nöjd)

så något lån för din del, tror jag inte skulle vara några problem

Lycka till

• ticktick

Lola: Håller med - jag hade gett vad som helst för att få ett par a-kupor istället för mina c-kupor i förhållande till 165 lång och 55 kilo. Men smaken är olika och det är nog inte önskvärt att tråden drar åt den diskussionen heller. ;)
    Men, ts, om du har pengar att lägga undan kanske det är värt att vänta tills du har fått ihop?

• Anonym (Nöjd)

Mina tuttar kostade 32000....
    Och nej du behöver inte ha fast inkomst som varar i 6 månader...........jag tog mitt lån när jag var arbetslös, men jag stämplade............

• Lola Jämtland

Ts

Räcker det inte om du lyfter de då?

O ärligt, hur många ser dina bröst utan BH/bikini?

• Lola Jämtland

ticktick

Jag har F-kupor...inte alls roligt.....

• ticktick

Lola: Men då kan ts få dina, du mina, och jag hennes? så blir alla nöjda och glada? ;)

• Lola Jämtland

ticktick

Det vore ju toppen!

• ticktick

Förlåt, ot.

Men att ta ett lån på så många tusen när du är sjutton... Låter man som en tråkig moraltant om man tycker att du i alla fall borde vänta?

• NormaJeane

ticktick - Självklart är det smartast att jobba och lägga undan pengar så slipper man ju ränta och allt, men det känns bara som om jag inte orkar vänta... Är så sugen...

Anonym (nöjd) - Vart gjorde du dom?

Lola - Så många ser inte mina bröst utan BH/Bikini men man ser ju utanpå om man e helt platt framtill eller om man har bröst.. Har dessvärre alltid tyckt att stora bröst är snyggare än små vilket är synd, hade jag tyckt tvärtom så hade jag ju varit nöjd helt gratis :)

• Lola Jämtland

Jag vill inte heller låta tråkig.....

Men Ts, du är ganska så ung. Ska du inte vänta några år och se om du fortfarande känner likadant när det gäller din byst?

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?