• NormaJeane

Bröstförstoring + lån?

Hej
    Är otroligt sugen på att förstora brösten då jag gick från C till A kupa efter jag fick min son. Har inga pengar undanlagda eller så utan ifall jag ska operera mig så skulle jag bli tvungen att ta ett lån.

Lånar banker ut pengar till skönhetsoperationer?
    Ni som har tagit lån, hur mycket betalar ni tillbaka i månaden ungefär och hur länge kommer ni göra det?

Är så jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Bröstförstoring + lån?
  • NormaJeane

ticktick - Japp jag tycker också att det är smartare att vänta. Men samtidigt så vafan.. Jag är ung nu liksom. Inte kul att vara 18 år och se ut som en gammal tant när man är naken liksom...

• Anonym (Nöjd)

Hör om LO lån på din bank så ska det inte vara några problem ....................

Men ni får väl för stå ts att det inte är så roligt att gå från C som hon antagligen var nöjd över till A................

Även hur finnt det är med små eller stora bröst, huvud saken är den att man ska trivas själv

• Lola Jämtland

Inte kul alla ggr att vara 31 år heller o riskera att snubbla på tuttarna...

Men tyvärr har jag inga medicinska besvär av de så de får hänga där de hänger.

• NormaJeane

Lola - Jag tror att min kropp kommer att se likadan ut om några år och har så svårt att acceptera att ha en kropp som ser 15 år äldre ut än vad den är. Tror att den känslan kommer att finnas kvar om ett par år också

• Lola Jämtland

Anonym(Nöjd)

Visst ska man trivas med sig själv. Men det bästa vore väl om alla kunde göra det utan olika ingrepp?

Nu lät jag som en tråkmåns igen.....

• Anonym (Nöjd)

Här gjorde jag dom www.kosmetiskkirurgi.se/

Men om hon redan har bestämt sig, så tycker jag att det är bäst att göra dom nu innan hon flyttar från sin far eller...... för det är då man har som mest pengar

• Lola Jämtland

Ts

Du tror det...men du vet inte....
    Jag tycker du ska vänta. Iaf 1 år, helst ännu längre.

När jag var i din ålder hade jag inte ens vuxit klart....jag var platt! Sen kom formerna.

• ticktick

Oj, kropp som en trettioåring, huvva! Är det det värsta som kan hända?
    nä, men min åsikt är nog bara den att det är bara sex månader sedan du födde ett barn, varför inte vänta ett år, lägga undan pengar nu när du har möjlighet, och se hur pass din kropp hämtat sig? Om den är lika "förfärlig" om ett år så har du ju pengarna att göra slag i saken för.

• fish

Jag förstår dig. Vill också operera mig framöver men först när jag fått barn(om det någonsin blir några). På vissa kliniker lånar de ut i samband med operation. Men jag råder dig att vänta ett par år för du kan ändra dig.

• Anonym (Nöjd)

(Lola Jämtland )
    Ja visst skulle det vara underbart om man trivdet utan att lägga sig under kniven.........

Men tyvärr så kunde inte jag det..
    Men i dag gör jag det (trivs med mig själv)

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?