• NormaJeane

Bröstförstoring + lån?

Hej
    Är otroligt sugen på att förstora brösten då jag gick från C till A kupa efter jag fick min son. Har inga pengar undanlagda eller så utan ifall jag ska operera mig så skulle jag bli tvungen att ta ett lån.

Lånar banker ut pengar till skönhetsoperationer?
    Ni som har tagit lån, hur mycket betalar ni tillbaka i månaden ungefär och hur länge kommer ni göra det?

Är så jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Bröstförstoring + lån?
  • NormaJeane

Lola - Hade jag inte fått barn så hade min kropp nog inte vuxit klart vid den här åldern, nej. Men nu tror jag nog att hela den grejen skyndades på eftersom att jag blev gravid och födde ett barn.

• fish

Alltså jag menar du kan ändra dig kroppsligt-inte bara mentalt.

• Anonym (Nöjd)

Ok det bästa du nu kan göra tror jag är att börja spara pengar, och ringa runt till olika kliniker och prata med dom och kanske få komma på en undersökning. Sen efter det så kan du tänka efter hur du vill göra...

Och då kanske du har hunnit att spara i hop lite pengar så att lånet inte blir så stort.

• Anonym (Nöjd)

Nu såg jag att dom har höjd priset sen jag opererade mina tuttar.........HMMM

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Jo det var min ide. Börja jobba och lägga undan ett par tusen i månaden och under tiden kolla runt och börja rodda ihop något.
    Mest är jag väl rädd att banken inte vill låna ut pengar till mig......

• såsen

Hej
    Tycker som de andar som avara dig att vänta och spr pengar nu medans du bor hemma....är inte de bättre??? så då behöver du ju inte låna så mycket pengar

Och vad jag tycker personligen om detta de håller jag för mig själv

Lycka till

• NormaJeane

såsen - absolut är det en bra ide att spara pengar. Men har otroligt svårt att hålla i och lägga undan pengar.. Har jag pengar så gör jag dessvärre av med dom. Dom går ju alltid åt liksom.

Men som det blir ut nu så blir det väl en blandning av att spara och ta lån. Det låter mest realistiskt för mig.

• Anonym (Nöjd)

Är du med faket så är det inga problem till att ta ett LO lån......
    Men gå och prata med banken nu innan oxå........

Och kan du inte höra med din far om inte han kan ta hand om pengarna, som du klarar av att spara i hop, så slösar du inte upp dom

Lycka till

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Vad är ett LO lån?

Tack :)

• Nyctophilia

Ett LO lån är något du kan ta om du är med i facket! De har lägre ränta på sina lån.
    Själv är jag medlem i metall och har ett sk LO lån eller medlemslån som det också heter. Fast det är för bilen!

Lycka till!!

• Bodi

Jag har för mig att det finns kliniker i sverige där man kan ta lån hos dom när man gör brösten och sen betalar av efter hand.
    Jag var också inne på att förstora mina ett tag och letade runt på nätet efter kliniker i Sverige. Men det finns ju billigare alternativ som att åka till ex. Island där det ska vara billigare. :) Kramar

• Pärlan81

Du kan ju låna pengar, du behöver ju inte skriva att det ska gå just till bröstoperation.
    När vi lånade till soffor så skrev vi bara bolån.
    Jag ska med operera mig sen efter jag fött klart. Jag ska spara hälften och ta resten på lån.

• Minna1982

Oj, från c till a. hade du c innan du blev gravid, eller hade du c under grav och sedan "gick tillbaka" till a? Är lite rädd för hur jag kommer se ut efter amning osv... Lycka till!

• HelleGbg

är du fast anställd och inga betalningsanm.har kan du få ett banklån,,skälet till ditt lån kan tex vara bilköp..

• NormaJeane

Minna1982 - C hade jag INNAN graviditeten.. Blev mäkta chockad efter amningen när allt fanns kvar rymdes i en Akupa....

HelleGbg - Men det jag inte förstår är att kan man verkligen skaffa lån när man bor hemma?

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?