• Svar på tråden Vi som påbörjat utredning runt mars/april 2008. DEL 6
  • Galenpanna

    Hej igen!

    Jag vill inte tappa bort er så jag hoppas att vi orkar med en tråd till. Särskilt nu när det är så spännande att se hur det går för Boo och Blåbär. Hur känns det för er? Har ev. överstimulering börjat övergå i några gravsymtom snart?

    Hoppas det går bra för alla andra också oavsett om ni kämpar vidare med utredning, behandling, graviditet eller nytt föräldraskap.

    Kram alla!

  • Miiikaaa

    Jag lägger till den här i favoriter, går in lite då och då och kollar hur det går för er. Kram på er!!!

  • Boo8

    Tack trollat

    Jag har precis kommit hem från sjukan... Legat inne 1 dygn... Fått fragmin - blodförtunnande o sjuksirvning 2 v för överstimulering... Suck.
    Hoppas grynet vill stanna nu bara...
    Är på RD5 idag så det är väl lite tidigt att känna något än men brösten är ömma o illamående är jag ju men sådana symtom beror ju på proggisarna o överstimuleringen också...

    Hoppas allt går bra för dig!

  • Blåbär10

    Tack för nya tråden Trollat!

    Jag är deppig idag. Har morgonillamående och fått ett luktsinne som heter duga... Mannen får inte ens ha deo för det luktar för mkt. Men jag tror inte vi lyckas denna gången tyvärr. Det känns inte så Har inga ömma bröst heller Molvärk i magen men det beror väl på överstimuleringen. Vet inte hur jag ska klara ett försök till. Har ju inte precis mått bra av vare sig medicinerna eller efter ÄP..... Deppig dag som sagt!

  • Galenpanna

    Usch, vilka tider ni går igenom Boo och Blåbär. Överstimulerade både två. Önskar så det var något man kunde göra.

    Boo: Nej, RD 5 är nog lite tidigt att upptäcka symtomen. Ska du fortsätta med fragmin hemma eller var det bara i samband med sjukhusbesöket? Även om du inte mår bra så gör förhoppningsvis grynet det. Det bryr sig nog inte så mycket om ÖS Fortsätter hålla tummarna för er!

    Blåbär: Deppdagar är tråkigt men kommer emellanåt. Mer känsligt luktsinne är väl inte förknippat med själva behandlingen utan skulle väl mycket väl kunna tyda på en graviditet? *hoppas* Ömma bröst tog det nog över10 dagar efter ET innan jag fick så stressa inte över att du inte fått det än. Och något mer försök tycker jag inte att du ska fundera på redan nu. Fokusera och hoppas lite på detta försök först så får du eventuellt ta ställning till fortsättning senare (om det nu ska behövas...). Jag har i alla fall inte gett upp hoppet om fyrettan än!

  • Boo8

    Trollat: Tack så mycket Jag ska fortsätta med Fragmin i 2 veckor så nu nya sprutor... som jag inte gillar men vad ska man göra.

    Blåbär: Visst kan det kännas så ibland att det bara skitit sig alltihop men sedan har jag inte haft det så tufft som du/ni har. Men försök att tänka positivt fram till motsatsen är bevisad. Luktsinnet tror jag inte heller beror på proggisarna o det där med ömma bröst kan dels vara för tidigt och dels kanske du inte får det alls. Min kompis som har 3 barn hade ultraömma bröst 1:a o 2:a gången men nu sista gången inte ett dugg så det är så olika.

    Håller tummarna för både grynet o fyrettan

  • Heavy

    Hej flickor!

    Tack Trollat för tråden! Kanon bra! Nu har vi ju följt varandra så länge så det är klart att vi måste fortsätta! Jag tänker på er alla!

    Mika, hur är det med dig?

    Boo, vilken otur du har! Jäkla skit! Förhoppningsvis kommer det ngt bra ut ur allt det här i alla fall! Mina tummar är snart blå för din och blåbärs skull!

    Nu ska jag ta en långpromenad med en kompis!!

    Ta hand om er!

  • Väntar med spänning

    Hej på er!
    Tack trollat för länken! Jag tänker självklart hänga på lite här. Är inne och läser om inte annat.
    Boo och Blåbär det låter ju inte kul alls, men håller tummarna för er båda.

  • Galenpanna

    Ego: Jag blir inte klok på det här. Tyckte att jag mådde bättre häromveckan men nu är illamåendet tillbaka och nu kräks jag mer också. Hemskt att säga men jag börjar tycka att det här är riktigt segt nu. Vill bara må bra igen. Men förhoppningsvis är det bara några deppdagar som ger med sig snart. På måndag har jag en läkarundersökning (rutinbesök enligt planen på min MVC) och då hoppas jag att vi får se den lilla/-e fjanten i magen som ställer till med allt det här... då kommer det säkert kännas som att det är värt allting

    Hur går det för er som ruvar? Börjar ÖS-symtomen försvinna? Dessutom börjar testdagarna närma sig... *spännande* Hoppas ni har köpt bra test som visar feta plus nu

    Kramar till er alla!

Svar på tråden Vi som påbörjat utredning runt mars/april 2008. DEL 6