SnurrPannan skrev 2009-04-29 22:27:08 följande:
Kring Äl så får jag ont i ena sidan, molvärk.. Kan göra ont när jag sätter mig ner.. Lite varmare än vanligt.. När man får stegring så har man Äl inom ett par timmar upp till 48 timmar så sexa på innan stegring under stegring å efter stegring.. När du testar så ska du helst ta första testet vid lunch, inte ha kissat på 4 timmar å inte druckit så mycket å sen gör du samma sak innan du tar ett nytt test vid kl 17.. Gör så tills du har hittat din stegring så vet du på en ungefär när du ska testa nästa cykel Så gjorde jag iaf..
Jag hade säkert redan missat min äl när jag började testa. Köpte hem tester för att jag hade en massa symptom som fick mig att tro att jag var gravid, och enda förklaringen jag kunde godta var äl. Insåg dock att jag hade missuppfattat det hela när jag fått utslag i 6 dagar på testet (det blir bara ett svagt streck).
Hur länge brukar dina symptom vara ungefär? Kan 2 veckor med symptom verka rimligt vid äl? :P
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag är så trött på min kropp och hur den beter sig.