Jag har också tusen frågor gällande detta.
Jag har aldrig själv kommit på mig själv när jag har ÄL, dock tror jag att det är då jag blir sugen på en massa saker, det brukar vara i ca 2-3 DAGAR och kommer ca 2 veckor innan mens. jag skulle dock vilja höra vad andra har för symptom..?
Jag vill också tipsa om en JÄTTEBRA och rolig APP på telefonen som får en att ha koll på läget, den heter "WomanLog" har liksom en röd blomma med svart bakgrund som symbol.
Med denna appen kan man ha stenkoll på läget. Där kan man fylla i när man har haft sex, vilket humör man är på, vilka symptom man har, vikt, BIM, ägglossningsdatum, vilken konsistens sekretet är, man kan skriva observationer och sedan ser man sammanfattningen på en kalender, och i kalendern fyller man i när man fått sin mens och när den slutar så räknar denna ut under vilka dagar man kan tänkas ha ägglossning, bra att ha ungefär vilka dagar så man vet... den är SÅ bra! den är rolig att fylla samtidigt som man kan kolla vad som hände för några dagar sedan. jag har den köpta versionen, försöker du bli gravid och vill ha koll på läget så kostar pro-versionen 22 kr. Sedan finns det en uppföljare på samma app som man använder när man blivit gravid. PROVA!!!! :)
Maila gärna när ni provat denna app för jag vill veta vad ni tyckte! :)