Nynäshamn - Ösmo
Är det någon här som vet något om Ösmo? Är det fint/bra/dåligt där? Vi ska kanske flytta dit och skulle vilja veta lite om hur det kan tänkas vara där...
Är det någon här som vet något om Ösmo? Är det fint/bra/dåligt där? Vi ska kanske flytta dit och skulle vilja veta lite om hur det kan tänkas vara där...
Får man smita in och tjyva en liten del av tråden? =p
Vi sak nämligen också flytta till nynäshamn..
Hur är det att bo där?
Tycker det är jätte fint det lilla jag har sett, mannen fick nämligen jobb där nu och han börjar på måndag..
Vi bor just nu i Oxelösund, så det blir väl som oxelösund men utan ssab =p
Vi bodde i Haninge innan Oxelösund men jag har inte vistas så mycket i nynäs..
jag tycker att det behövs nytt friskt blod hitåt så flytta hit =)
skämt å sido.
gillar man att bo i en småstad så tror jag att det inte spelar roll var det är. Och en mycket positiv sak är att pendeln numera nästan alltid är i tid och dom håller på att utöka till dubbelspår hela vägen ut = fler tåg
samt att bilvägen (73) hålelr på att bli motorväg så passa på innan allt är klart för då höjs priserna på hus/lägenheter som sagt var...
Hello! Har oxå hittat hit!
Vilken stad eller vilket område är egentligen trevligt på vintern??? Vi har resonerat oss fram till att vi vill ha ett trevligt ställe att bo på sommartid. Att det inte är någon direkt förort utan är sitt eget. Att det ligger vid havet känns positivt för oss och de människor vi hittills varit i kontakt med vad det gäller skola/dagis, säljarna till radhuset m.fl. har alla varit så trevliga och välkomnande.
Vi flyttar in nu i juni/juli och hoppas att kunna knyta kontakter på ett "lagom" vis
VanillaGorilla: hur har det gått för er??? hittat något boende här ute? elelr har ni valt något annat??
Nån från nynäshamn som kan bekräfta det jag har hört?
Va och kollade på en lägenhet på backluravägen och fick då veta att det är värsta skitstället i nynäshamn =/
Bilbränder, mordbrännare som bor där, gapigt och skrikigt..