Idol 2005
Jag tror också att Sibel åker ut.
Jag tror också att Sibel åker ut.
Barbaskön-> Smaken är som baken, du kan inte övertyga mig.
Barbaskön-> Ja, jag menade ju att smaken är delad. Som baken du vet.
Men jag undrar varför juryn egentligen tillåter att Sebastian sjunger rock. De tar ju ut massor i början just pga att det är en POP-idol de söker.
Är det kanske för att de inser att man kan tjäna en massa pengar på honom, även om det inte är rätt genre just för programmet?
Jag tror att det blir som Cheri förutspår!
Jag tycker inte att juryn borde ha valt "utmaningar" alls till dem ikväll, eftersom de borde ju göra vad som är bäst för allihop, dvs bara välja låtar som passar dem och framhäver deras röster.
Va, skrek Sibel så i tv, eller vaddå?
Det måste jag ha missat.
Ja, HUR kan folk ha uppfattat henne som fjortis?
Nu åker Sibel ut!
Jag har inte riktigt förstått vad Agnes breda tunga är för nåt.
Jag har inte sett nån stor tunga.
Och nu var jag förresten tvungen att ladda ner Darins Coming true för att höra hur den låter.
Och nu när jag har lyssnat på den så förstår jag varför Daniel vann IDOL 2004.
Hoppas Sebastian får Life on mars!
Men vad kasst! Var det bara jag som inte kunde se resultatet på omröstningen, trots att de har en länk? Och trots att jag har provat både firefox och explorer?
Men om nu Sebastian skulle vinna, så skulle väl inte skivbolaget vara så dumma att de bara ger honom en massa poplåtar? De skulle väl göra det som är bäst för honom (och dem).
Hoppas jag.
Jag håller med Ebben, hon var bra vid cocktailtemat (var det inte förresten då hon hängde löst?) men rock..... Nä tack.