Idol 2005
Det är rätt komiskt att en sån liten töntig tjej som Agnes kan ha en sån mogen röst.
Det är rätt komiskt att en sån liten töntig tjej som Agnes kan ha en sån mogen röst.
Förresten, var det bara jag som tyckte att Sibel var en röstkopia av Björk?
Maginari-> Jo, jag menar när hon sjunger alltså. Hade jag träffat henne på stan hade jag aldrig trott att hon kunde sjunga så.
Jag tror att jag är nöjd med resultatet, jag tyckte att Jens var ganska så bra idag. Elina var ju visserligen väldigt bra, men ingen av dem håller i långa loppet ändå, så det kvitttade mig egentligen.
Men både Sibel och Elina hade skitfula kläder. Kunde de ine ha nåt snyggt som Agnes hade?
De försökte bara få Elina att verka så punkig, fast jag tror inte att hon egentligen var så punkig på riktigt, förutom det fula illrosa håret. Därför fick hon bara ha en massa fula 80-tals kläder.
Men Jens var faktiskt ganska bra igår. Helt klart inte bäst, men det var ett av hans bästa framträdanden. Han var ingen död säl på scen igår.
Men Sebbe gjorde faktiskt sitt sämsta framträdande igår, men det var ändå inte meningen att han skulle åka.
Men det var väl bara två som hängde lösa igår, Elina och Jens?
Fattade jag det som alltså.
Men inte nu när det är så få kvar tror jag.
Jag längtar tills de börjar sjunga två låtar var i programmet, som de gjorde förra året.