Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol 2005

Men det kan ju knappast vara uppgjort, med tanke på att inte ens domarna gillar de som inte åker ut.
    Och skivbolaget som ska ha kontrakt med vinnaren är nog inte så dumma att de gör upp att någon vinner som inte ens folk tycker är bra.
    Folk har röstat för att de tycker synd om honom helt enkelt, tror jag. Inte några småtjejer som tycker att han är söt, för så gulligull är han faktiskt inte. (Då förstår jag mer varför småtjejerna röstar på Måns eller tidigare Ola.)

• ming

Annars kanske det är så att alla som hejade på Ola har gått över till Jens. Det skulle ju inte vara sååå konstigt.

• ming

Är ni redo nu då?

Jag tror att Måns kommer att bli alldeles för smörig med den låten. T o m Tom Jones själv är för smörig för den juh.

• ming

Det ser lite ut som att Måns sjunger och dansar lovdans. Så gör man ju med handen.

Fast jag tycker inte att han är kass, han är bra.

• ming

Lovdans eller lovsång, alltså prisa Gud.

• ming

Agnes blir verkligen bättre för varje gång. Men som många tidigare har sagt, så hörs hon inte så mycket.

• ming

Fast jo, det märks att hon är typ 16 år eller vad hon nu är. När hon inte sjunger alltså.

• ming

Första gången jag tyckt att Elina har varit bra.

Tror ni att deras sångcoach säger till dem när de ska waila och hur de ska göra eller tror ni att de kommer på det själva?

• ming

Jag tycker att alla har varit bra än så länge.
    Jag tror tom att Jens kommer att vara bra, han var ju bra i den gemensamma låten iaf.

Svar på tråden Idol 2005