• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Tänk att jag är inte alls så förtjust i Sara, jag! Jag tyckte att det var rätt självklart att det var just Jonah och Cindy som skulle gå vidare igår, även om jag måste erkänna att jag kolla med ett halvt öga och lyssnade med ett halvt öra...

Vilka är det ikväll? Måns, Hilda, Maria och Mariéme fattar jag på tråden, men är det fler?

• Älskarlivet

Tyckte att gårdagens finalsiter kändes lite tråkiga...

Personligne tycker jag att det var mer GO i förra årets deltagare.....

Hon Hilda gillar jag..... hon är duktig!

• Cheri

Gu vad ja irriterar min på namnet.... Jonah... det är som att det tar tvärslut bara.. det fattas nåt lixom.. Jonah.... ssssssssssssss..

• sofia23

hejsar på Måns o Hilda idag

• Linda1976

Å, är det Måns idag, ska sitta klistrad!!!!

• Missisola

Hilda var det ju Tobbe och...Johan plocka på stan...de hade ju sin egna lilla uttagning...Nä...gillar henne heller nått vidare...Vet inte vad det är...

• Älskarlivet

Missisola:

Det där tror inte jag alls på ! Alltså jag menar att det bara var lite spex.... hon har nog kommit somalla andra....

• Linda1976

Måns = han som jury-Peter kallade julgransstjärna!! el han sa "de är en sån där sak som sitter överst i julgranen"

Svar på tråden Idol 2005