• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mell

Cindy tycker jag är våpig, och det gillar jag INTE!

• tempo21

*lalalalalalal* Håller för ögonen tills gubben fixat ljudkortet i datorn. Bor på Gotland och fick 4:an nedsläckt i dag och ViaSat får förmodligen inte den kanalen i sitt programutbud förrän till årsskiftet. TV400 ligger 2 veckor efter i reprisen. Så jag håller för mina ögon och trallar lalalala tills vi hittar rätt drivrutiner till vårt ljudkort och jag kan titta ikapp på nätet.

• Gäspan

tempo21: Stackars stackars dej. Stäm någon. Teracom eller nån. Det här är ju ytterst allvarligt....kan förstöra en hel vecka...

• pucken

vilket långt jävla avbrott det ska vara då... jag är trött!

för övrigt tycker jag att sara ska gå vidare, sen vet jag inte. jonah sjunger bra, men det är nåt med honom jag inte gillar.samma gäller cindy.

• tempo21

Jag får stämma CanalDigital som ä så oförskämda att de tvistar med ViaSat om när de ska få börja sända 4:an. Hade inte de lagt näsan i blöt hade vi haft 4:an i digitalpaketet sen våras.

Veckan blir ju tokförstörd ju om jag inte kan titta på Idol *snyft*

• Mamman till två

verkar som jag är lite ensam här - tycker att Cindy är jätteduktig & hur snygg som helst, vill verkligen att hon ska vara med ett tag till..

Självklara favoriten är ju dock Jonah, kan väl knappast bli någon annan..

• Gemini

håller med dig pucken..jag är trött! börja nån gång.. tur att man har FL så länge...

• Leilani

Jag tycker också bäst om Jonah och Cindy.

• Gäspan

annah84: tycker också att Cindy är jätteduktig och otroligt söt. Men eftersom hon har så mycket givet av naturen behöver man ju inte "gulla till" henne ännu mer....

• Kimona

Den mörka tjejen som sjöng sist var ju helt fantastisk...=)

Svar på tråden Idol 2005