• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

långt ifrån lika irriterande som jens töntiga blinkningar o muntjosan

• destino

ebben
    sybel har sång utbildning och då kan man ha vissa toner som dem som inte har gått aångutbildning inte uppskattar alltid.
    Men ur den vinkel så har hon bäst röst och det har dem sagt en massa gånger, även den producent vid inspelningen.

alla tycker att Sybel har så bra röst, men hon kanske inte har det rätta utseende och stil,
    det hade varit perfekt med hennes röst och Agnes utseende, eller åtminståne kroppen,

Jag hejjar på Agnes nu, men jag tror ändå att hon tar det för lätt på nåt sätt
    Sybel hade kämpat så mycket mer, med hela själen på nåt sätt

och vad det gäller Sebastian, visst är han okey, men rösten håller inte alls och det är samma sak hela tiden, inget nytt, och så kunde man höra honnom sjunga nu...
    Så dåligt....

• Cheri

Men helt allvarligt, Sibel är långt ifrån en felfri sångerska...

• Pernilla o Ronny

HEJA AGNES!!

Gött att Sibel åkte ur.
    Hon kändes så falsk.
    Hon sjöng inge vidare heller!

HEJA AGNES!

• ebben

Sibel sjöng bra tycker jag-vid det där "cocktail"temat tex.........sån musik. men INTE rock/pop...........

• ming

Jag håller med Ebben, hon var bra vid cocktailtemat (var det inte förresten då hon hängde löst?) men rock..... Nä tack.

• Betty2

Ja smaken är ju som baken. Jag tyckte Sibel var jättebra på rock (och även ballader, inkl Strömstedt). Rock skall ju vara skrikigt! Som gammalt Metallica-fan blev jag orolig när jag hörde att hon skulle sjunga Nothing Else Matters, kunde inte alls tänka mig att det skulle gå bra. Men jag tycker hon gjorde låten skitbra, jag fick gåshud!!

• Theolin

Håller med Fia2. Sibel var ju döduktig på rock.
    Sen kan man ju tycka att hon är lite tillgjord vid intervjuerna.

Tycker dock att Agnes inte heller är särskilt bra på intervjuerna och hon sjunger inte lika bra som Sibel.

• Jefa

Jag tycker att det bara lät skrikigt när Sibel sjöng rock.

De ringde och frågade om jag kunde jobba på fredag fram till 22. Men jag sa att jag inte kunde. Tänk om de visste att jag sa nej på Idol-finalen

• Kattii

Ser på reprisen nu på rock-temat.. missade ju när Sebastian sjöng Life on Mars förra gången. Och jag fattar bara inte vad ni menar?? Det va ju inte bra.. :/
    Visst han kunde hålla en ton, och det lät ju fint.. men det kan alla andra i idol också, och har gjort det hela tiden. Då tyckte jag faktiskt att Sibels version av Nothing else matters va bättre..

• saraseal

Jefa

inget ska få hindra mej heller! =)

• Liiza

Jag har lite svårt för Agnes röst. Säkert jättefin, men liksom för mycket tunga, och för nasalt...
    Jag gillar Sebastian massor! Men, kan vara för att jag tror på att han kommer att vara mer min musikstil.

Längtar till Fredag, jag ska på en fest,
    men jag kommer att vara otrevlig å titta på Tv:n
    "Heeja Sebastian!!"