• Anonym

3-KANT?

vad tycker ni om 3-kant?
    Min kille har alltid drömt att ha en 3kant, han + 2 tjejer.... detta berätta han tidigt i vår relation. en fantasi han en dag vill uppfylla.

Till en början lät det spännande, men vid närmare eftertanke, hur kul är det och dela killen med en annan tjej? Jag föreslog att vi kude ha två 3kanter, en med 2 tjejer, och en med 2 killar...då har man ju testat båda delar. (jag är annars den som gärna testar nya saker, anser att man inte kan uttala sig innan man prövat)

Det var dock inte lika intressant, eftersom han heller inte ville dela mig med en annan kille.

Jag fråga honom om varför det var så tändande med 2 tjejer, "att han skulle vara "kung" eller?
    Nej, han ville se mig bli tillfredställd av en annan tjej.....
    I vilket fall som helst så rann det hela ut i sanden...

Tills för ett tag sen. Ämnet kom upp igen. Men denna gång tyckte han jag skulle vara med en tjej UTAN HONOM....han tyckte att om jag nu var nyfiken på det, så klart jag skulle testa.

Jag anser att det är otrohet att vara med en annan (oavsett kön), då man har en relation. Det höll han dock inte med om. Otrohet för honom var bara om jag var med en annan kille.....

Jag har dock ingen aning om han har en baktanke med det hela, att om jag har 6 med en tjej, och gillar det, att jag då skulle vilja göra det igen, och han skulle få vara med?
    Eller om han bara tycker jag ska testa....

Vet inte hur jag ska göra, handen på hjärtat så hade det varit en kul upplevelse att ha 6 med en tjej. Men på nåt sätt känns det ändå som att "gå bakom ryggen på honom" genom att vara intim med nån annan. Även fast han tycker det är helt ok...

Så tjejer, hur hade ni gjort?

• Svar på tråden 3-KANT?
  • Anonym

Misstänker nog precis som du att han har en baktanke med att du ska vara med en tjej. Hans mål är nog ändå att själv få vara med en dag och att upplevelsen ska få dig mer öppen inför den tanken. Är personligen väldigt skeptisk för att blanda in andra i ens sexliv (skulle aldrig funka för mig och killen, är alldeles för svartsjuka ) men om det nu ska ske så måste det ju vara på lika villkor. Tyckte det var ett bra förslag som du hade att ni skulle ha 2 trekanter (2 killar/2 tjejer) i så fall, kan han inte ställa upp på det så synd för honom! Ett alternativ är ju att du skulle ha sex med en tjej och han bara skulle få titta på och inte göra något, men jag vet inte om det skulle vara okej för dig? Kan ju kännas jobbigt bara att han sitter och tittar på en annan tjej istället för dig? Ja du, det är inte lätt det där, men tänk efter mer än en gång innan du gör något och låt dig inte övertalas för risken är ju att ni förstör det ni har (men det vet du säkert redan! ).

• Anonym

Risken finns att inget blir sig likt mellan er två.
    Jag skulle inte ha gjort det.

• Anonym

he he he ja det är konstigt att alla killar vill ha två tjejer *flin* men vi då :) Jag skulle allt me villja ha 3 kant fasst med två killar istället skulle inte vara några fel inte :D vi kvinnor måste ju få ha fantasier och behagas med...

• Anonym

Ja är de inte konstigt? Man skulle ställa upp på två tjejer men två killar skulle vara omöjligt tycker jag är lite egoistiskt isådana fall..?

Nä vill inte dela dig med någon annan kille? nä men dela dig med en annan tjej ska vi gå med på? Killar vakna upp! Var ligger skillnaden?

Va tusan de är väl långt ifrån alla som tänder på samma kön? Lever i en fantasivärld?

Tack för att min sambo inte kräver sådant av mig.

• Anonym

Flyttar upp.......

• Anonym

Jag skulle bli överlycklig om min kille ville att jag skulle vara med en annan tjej utan honom. Nu vill han ju däremot vara med vilket jag inte vill att han ska vara. Kan inte tänka mig honom i en intim situation med en annan tjej. Skulle han däremot vara bi-sexuell ( som jag) tycker jag att han skulle få vara med en kille utan mig.
    Men känns det inte bra för båda parter ska man låta bli! Så slipper man trassel efteråt med alla tankar och känslor som kan dyka upp.

• Anonym

Jag tycker att det är otrohet i vilket fall som helst, alltså både sex med en kille och med en tjej. Som jag tycker att det verkar som att han vill att ni skall ha 3-kant för att få tillfälle att röra vid en annan tjej. Men du kan ju säga, om ni nu gärna vill ha 3-kant, "ok, vi kan ha 3-kant, men då får bara JAG röra vid henne, rör du vid henne är ju du otrogen imed att du anser att röra vid det andra könet är otrohet". Jag läste att han sa att du kunde ha sex på egen hand med en tjej, men det verkar som om han har en baktanke, att om du har sex med en tjej att han så småningom kommer att dra upp för dig att nu när du har prövat att ni alla tre kan ha sex ihop. Jag tycker att du har lika stor rätt att föreslå sex med två killar om han föreslår sex med två tjejer. Risken med att ha 3-kant är ju att de kan bli ett beroende och/eller att han eller du fortsätter ha sex med denna personen i ensamhet, alltså är otrogen. Tänk dig för många gånger innan du svarar på detta om 3-kant, det kan leda till onödig svartsjuka och KAN krasa ett förhållande om man inte verkligen vet vad man vill. Ställ inte upp på något som inte känns rätt.

Detta är enbart vad jag tycker, lyssna inte för mycket på vad andra säger och tycker utan vi ger enbart råd. Hoppas allt löser sig och rör han vid den andra tjejen i 3-kanten så har du PRECIS lika stor rätt att röra vid en annan kille. Därmed basta!
    Kram på dig!

• Anonym

Jag håller mig till en person i taget och den personen är min sambo. Jag hade inte gått med på någon form av trekant och hade inte heller haft ex med någon annan, kille eller tjej. Klart det är otrohet även om det är en tjej - är det sex så är det! Väl?

Min sambo hade iofs aldrig bett mig om en sådan sak. Trekant kan vara spännande och väldigt trevligt, men det är inget jag skulle göra med en partner.

• Anonym

Du verkar inte speciellt intresserad, och tycker att du har ditt svar där!!

Du är ochså orolig förr att han skall ha det som en hållhake på dig, och det är ingen bra början!

Det är något som båda skall vilja och ingen svartsjuka el. efter krav skall få finnas, och man får ej anv. det som -Men du var ju med en tjej nu får jag det!!!!

Har själv haft en trekant på mitt initiativ, och min kille var med på noterna. Vi klargjorde våra motiv och vad vi ville och inte ville, och det blev en underbar upplevelse som vi båda tänker tillbaka på. Eftersom vi båda är säkra på varandra och varit ärliga och ställt alla tänkbara frågor till varandra om ämnet så finns i dag bara positiva erfarenheter!

Du skall bara göra det om du vill, inte för att bara han har en våt dröm om två flickor!

Svar på tråden 3-KANT?