• Anonym

3-KANT?

Min pojke tycker att de är helt okej om jag skulle ha sex med en annan tjej. Men han skulle vilja vara med. Alltså inte vara med utan se på. Typ. Men nu är ju problemet för min del att de är inte så många tjejer som skulle ställa upp med en tjej som har barn. Det är iaf de jag hört. Annars är jag ju hur på som helst=)

• Anonym

Nån mer? Nån som är intresserad kanske? Heh=) Jag ställer gärna upp=) Med en tjej. Har pojkvän=)

• Anonym

Både jag och maken är sugna på 3 kant men vi båda vill ha med en tjej till. Jag har inget behov av att ha 2 karlar.
    Ni som är sugna kan ju alltid kolla in chatten på ix.nu.

• Anonym

ska vara www.ix.nu
    annars blir det fel sida om man klickar på länken ovan

• Anonym

alltså rent ärligt så tror jag inte det funkar så bra.om man tänker efter så borde det vara en kvinna isåfall på 2 män för att män kan bara komma en gång och skulle han isåfall smutsa ner sin snopp med en annan kvinna och sen kanske stoppa in den i dig? urk äckligt :-/

• Anonym

Jag hade en trekant för många år sedan nu, med en annan pojkvän än jag har nu. Innan var jag nervös att det skulle kännas konstigt eftersom jag var så svartsjuk av mig, men vi bestämde att så fort någon tog illa vid sig var det bara att säga stopp så slutade vi. Den andra tjejen var en mycket nära vän till mig som jag hade kännt under många år, alltså var det bara personer jag litade på och älskade som var med. Det var en häftig och fin upplevelse som jag inte ångrar. Jag trodde att alla killar hade denna fantasi typ, så när jag berättade om denna händelse för min nuvarande man trodde jag att han skulle tycka att jag var ganska cool, men han blev jätteupprörd och jag ångrar bittert att jag sa något om det...

• Anonym

Jag skulle GÄRNA ha en trekant med en tjej o min man, men det vill inte han. Jag har varit med tjejer innan vi träffades och när jag berättade det för honom tyckte han inte om det.
    Det värsta är att jag tyckte att det var helt underbart, men vill inte han så får jag respektera det. Jag skulle aldrig vara otrogen för jag älskar honom så otroligt mycket.
    Så jag får fantisera o drömma. Och det är inte så att jag går runt o lider, för vårt sexliv är oxå helt underbart.

• Anonym

2 killar och en tjej låter mer normalt jag menar, en kille kan ju inte få utlösning två ggr och hur ska han kunna tillfredsställa två?Medan 2 killar kan tillfredställa en tjej som i princip kan komma hur mycket som helst..har dessutom en kompis som har provat båda varianterna som säger att det bästa är hon och två killar, för det blir lite tråkigt med 2 tjejer.

• Anonym

Tjejerna kan ju tillfredställa varandra. Man behöver ju inte en kille för att bli tillfredställd.

• Anonym

Ja, det går att komma två gånger. Iaf har min kille gjort det en gång...eller får dom inte alltid utlösning när dom får orgasm?

En liten undran: ser att det dykt upp nummer vid varje inlägg. Är det numret unikt för varje medlem? Då är man ju inte längre helt anonym...

Förresten...trekant är inget för mig. Är för blyg och skulle nog känna svartsjuka...

• Anonym

Är snäll mot trådstartaren och flyttar upp (men även av eget intresse )

• Anonym

Vill ni ha det med en tjej så varsågod men jag tycker dock att 2 killar och en tjej är mer normalt

• Anonym

TRÅDSTARTEN HÄR................

Nu har vi lyckats enas... äntligen....
    Jag är ju nyfiken på tjejsex, men 3kant har "skrämt" mig då jag varit rädd att det ska "göra ont" o se min man med em annan tjej...

Vi har pratat igenom det, o det ska utföras nu, *ler*
    Men det ska vara med en tjej som jag har förtroende för, o som jag känner/lärt känna bra, o som jag litar på...

Sen har vi åxå bestämt att jag först ensam ska ha 6 med denna tjej som vi ska hitta/välja...

Känns som vi kommit fram till ett bra gemensamt beslut nu,

Jag ser fram emot det, o längtar till den dagen det sker...

HIHI, nu e problemet bara VAR HITTAR MAN EN TJEJ? Har prövat med internetsidor, sexannonser, o så, men ännu har ingen nappat..
    Hoppas någon tjej därute gör det snart, för JAG LÄNGTAR,

Tack för alla svar jag fått!

• Anonym

Vill bara säga att inte ge er in i något som ni innerst inne tvekar för..
    Gjorde ett misstag med 2 killar för längesen(självklart var jag singel då) ofy f-an vad jag kan känna mig äcklad än idag!!!11 år sen..

Då hade jag oxå så dåligt självförtroende..Ärligt talat vill ni se er kille kåta upp sig och komma in i en annan tjej när du ligger bredvid..för mig låter det SJUKT!! TÄNK!!Nu handlade denna tråden mest om tjejsex men trekanter har också nämnts..Är man singel så tycker jag det är normalt att vilja prova..men har du någon..usch! Jag är så glad att jag o killen har sååå bra sex o hittar på erotiska saker tillsammans(lovely sexlife!!)

Se detta som en varnig!! kan ni ta det..???????WELL GO AHEAD AND DO IT GIRLS!!!

Svar på tråden 3-KANT?