• Anonym

3-KANT?

vad tycker ni om 3-kant?
    Min kille har alltid drömt att ha en 3kant, han + 2 tjejer.... detta berätta han tidigt i vår relation. en fantasi han en dag vill uppfylla.

Till en början lät det spännande, men vid närmare eftertanke, hur kul är det och dela killen med en annan tjej? Jag föreslog att vi kude ha två 3kanter, en med 2 tjejer, och en med 2 killar...då har man ju testat båda delar. (jag är annars den som gärna testar nya saker, anser att man inte kan uttala sig innan man prövat)

Det var dock inte lika intressant, eftersom han heller inte ville dela mig med en annan kille.

Jag fråga honom om varför det var så tändande med 2 tjejer, "att han skulle vara "kung" eller?
    Nej, han ville se mig bli tillfredställd av en annan tjej.....
    I vilket fall som helst så rann det hela ut i sanden...

Tills för ett tag sen. Ämnet kom upp igen. Men denna gång tyckte han jag skulle vara med en tjej UTAN HONOM....han tyckte att om jag nu var nyfiken på det, så klart jag skulle testa.

Jag anser att det är otrohet att vara med en annan (oavsett kön), då man har en relation. Det höll han dock inte med om. Otrohet för honom var bara om jag var med en annan kille.....

Jag har dock ingen aning om han har en baktanke med det hela, att om jag har 6 med en tjej, och gillar det, att jag då skulle vilja göra det igen, och han skulle få vara med?
    Eller om han bara tycker jag ska testa....

Vet inte hur jag ska göra, handen på hjärtat så hade det varit en kul upplevelse att ha 6 med en tjej. Men på nåt sätt känns det ändå som att "gå bakom ryggen på honom" genom att vara intim med nån annan. Även fast han tycker det är helt ok...

Så tjejer, hur hade ni gjort?

• Svar på tråden 3-KANT?
  • vanilla

Trådstartaren, du skriver:

"Det var dock inte lika intressant, eftersom han heller inte ville dela mig med en annan kille."

Nähä, men du ska dela honom med en annan tjej? Jag tycker att du har ditt svar där.

• Anonym

Jag håller mig till en person i taget och den personen är min sambo. Jag hade inte gått med på någon form av trekant och hade inte heller haft ex med någon annan, kille eller tjej. Klart det är otrohet även om det är en tjej - är det sex så är det! Väl?

Min sambo hade iofs aldrig bett mig om en sådan sak. Trekant kan vara spännande och väldigt trevligt, men det är inget jag skulle göra med en partner.

• Jenniefager

Jag har haft trekant. Men inte med en annan tjej utan med två killar. Då var jag inte i något förhållande. Nu skulle jag nog inte ha gjort det. Jag skulle absolut inte klara av att någon annan tjej höll på på Jimmy och jag skulle nog inte vilja prova att ha sex med en annan tjej. Men om det känns rätt så tycker jag att dus ka göra det!!

• Anonym

Du verkar inte speciellt intresserad, och tycker att du har ditt svar där!!

Du är ochså orolig förr att han skall ha det som en hållhake på dig, och det är ingen bra början!

Det är något som båda skall vilja och ingen svartsjuka el. efter krav skall få finnas, och man får ej anv. det som -Men du var ju med en tjej nu får jag det!!!!

Har själv haft en trekant på mitt initiativ, och min kille var med på noterna. Vi klargjorde våra motiv och vad vi ville och inte ville, och det blev en underbar upplevelse som vi båda tänker tillbaka på. Eftersom vi båda är säkra på varandra och varit ärliga och ställt alla tänkbara frågor till varandra om ämnet så finns i dag bara positiva erfarenheter!

Du skall bara göra det om du vill, inte för att bara han har en våt dröm om två flickor!

• Anonym

Min pojke tycker att de är helt okej om jag skulle ha sex med en annan tjej. Men han skulle vilja vara med. Alltså inte vara med utan se på. Typ. Men nu är ju problemet för min del att de är inte så många tjejer som skulle ställa upp med en tjej som har barn. Det är iaf de jag hört. Annars är jag ju hur på som helst=)

• Andrietta

Jag har haft sex med tjejer och skulle gärna ha det igen. Min pojke skulle vilja ha trekant. Men även bara få vara med. Sitta brevid alltså.
    Tycker inte att de är otrohet om killen är med på de. Det kan man ju inte säga. Eller?

• Anonym

Nån mer? Nån som är intresserad kanske? Heh=) Jag ställer gärna upp=) Med en tjej. Har pojkvän=)

• oOoJOYoOo

Anonym 17:53----->O vips så blev de sexkontakt annonsering på FL....NICE!

• oOoJOYoOo

Ironiskt menat såklart!

• Andrietta

Hehe=) Men hur ska vi Anonym 17:53 vet vem du är? Hahah

Svar på tråden 3-KANT?