• Anonym

3-KANT?

vad tycker ni om 3-kant?
    Min kille har alltid drömt att ha en 3kant, han + 2 tjejer.... detta berätta han tidigt i vår relation. en fantasi han en dag vill uppfylla.

Till en början lät det spännande, men vid närmare eftertanke, hur kul är det och dela killen med en annan tjej? Jag föreslog att vi kude ha två 3kanter, en med 2 tjejer, och en med 2 killar...då har man ju testat båda delar. (jag är annars den som gärna testar nya saker, anser att man inte kan uttala sig innan man prövat)

Det var dock inte lika intressant, eftersom han heller inte ville dela mig med en annan kille.

Jag fråga honom om varför det var så tändande med 2 tjejer, "att han skulle vara "kung" eller?
    Nej, han ville se mig bli tillfredställd av en annan tjej.....
    I vilket fall som helst så rann det hela ut i sanden...

Tills för ett tag sen. Ämnet kom upp igen. Men denna gång tyckte han jag skulle vara med en tjej UTAN HONOM....han tyckte att om jag nu var nyfiken på det, så klart jag skulle testa.

Jag anser att det är otrohet att vara med en annan (oavsett kön), då man har en relation. Det höll han dock inte med om. Otrohet för honom var bara om jag var med en annan kille.....

Jag har dock ingen aning om han har en baktanke med det hela, att om jag har 6 med en tjej, och gillar det, att jag då skulle vilja göra det igen, och han skulle få vara med?
    Eller om han bara tycker jag ska testa....

Vet inte hur jag ska göra, handen på hjärtat så hade det varit en kul upplevelse att ha 6 med en tjej. Men på nåt sätt känns det ändå som att "gå bakom ryggen på honom" genom att vara intim med nån annan. Även fast han tycker det är helt ok...

Så tjejer, hur hade ni gjort?

• Svar på tråden 3-KANT?
  • Anonym

Både jag och maken är sugna på 3 kant men vi båda vill ha med en tjej till. Jag har inget behov av att ha 2 karlar.
    Ni som är sugna kan ju alltid kolla in chatten på ix.nu.

• Anonym

ska vara www.ix.nu
    annars blir det fel sida om man klickar på länken ovan

• therreh

hur jag skulle ha gjort? jag skulle aldrig ha sex med en tjej för det första. det behöver jag inte ens testa för att veta att det inte är något för mej. (inte sagt att jag har något emot homo/bi-sexuella då mina tvä bästa vänner är homo och bi.) men jag förstår inte resonemanget din man har. att du inte är otrogen om du är med en tjej?

• Anonym

alltså rent ärligt så tror jag inte det funkar så bra.om man tänker efter så borde det vara en kvinna isåfall på 2 män för att män kan bara komma en gång och skulle han isåfall smutsa ner sin snopp med en annan kvinna och sen kanske stoppa in den i dig? urk äckligt :-/

• Anonym

Jag hade en trekant för många år sedan nu, med en annan pojkvän än jag har nu. Innan var jag nervös att det skulle kännas konstigt eftersom jag var så svartsjuk av mig, men vi bestämde att så fort någon tog illa vid sig var det bara att säga stopp så slutade vi. Den andra tjejen var en mycket nära vän till mig som jag hade kännt under många år, alltså var det bara personer jag litade på och älskade som var med. Det var en häftig och fin upplevelse som jag inte ångrar. Jag trodde att alla killar hade denna fantasi typ, så när jag berättade om denna händelse för min nuvarande man trodde jag att han skulle tycka att jag var ganska cool, men han blev jätteupprörd och jag ångrar bittert att jag sa något om det...

• Anonym

Jag skulle GÄRNA ha en trekant med en tjej o min man, men det vill inte han. Jag har varit med tjejer innan vi träffades och när jag berättade det för honom tyckte han inte om det.
    Det värsta är att jag tyckte att det var helt underbart, men vill inte han så får jag respektera det. Jag skulle aldrig vara otrogen för jag älskar honom så otroligt mycket.
    Så jag får fantisera o drömma. Och det är inte så att jag går runt o lider, för vårt sexliv är oxå helt underbart.

• Anonym

2 killar och en tjej låter mer normalt jag menar, en kille kan ju inte få utlösning två ggr och hur ska han kunna tillfredsställa två?Medan 2 killar kan tillfredställa en tjej som i princip kan komma hur mycket som helst..har dessutom en kompis som har provat båda varianterna som säger att det bästa är hon och två killar, för det blir lite tråkigt med 2 tjejer.

• Anonym

Tjejerna kan ju tillfredställa varandra. Man behöver ju inte en kille för att bli tillfredställd.

• JosefinU

Anonym 463113: kan inte killar komma två gånger?? Kanske en liten paus krävs, men visst är det möjligt!!

• Anonym

Ja, det går att komma två gånger. Iaf har min kille gjort det en gång...eller får dom inte alltid utlösning när dom får orgasm?

En liten undran: ser att det dykt upp nummer vid varje inlägg. Är det numret unikt för varje medlem? Då är man ju inte längre helt anonym...

Förresten...trekant är inget för mig. Är för blyg och skulle nog känna svartsjuka...

• Anonym

Är snäll mot trådstartaren och flyttar upp (men även av eget intresse )

• Anonym

Vill ni ha det med en tjej så varsågod men jag tycker dock att 2 killar och en tjej är mer normalt

• Roisin Dubh

Svar till anonym 463835:

Nej numret är bara kopplat till just det inlägget. För att göra det lättare att hänvisa till och hitta inlägg i forumet.

• Angla

Hmmm hur jag hade gjort....det spelar ju ingen större roll egentligen.

Det du måste fundera över och som bara du kan svara på är om du överhuvudtaget tänder på tanken att ha sex med en annan tjej?
    Och om du skulle kunna med att vara intim med en annan individ än din man? Vart din gärns för otrohet går?

Om så, gör då klart för din man att detta är en engångsgrej till att börja med att du inte lovar något att du inte kan garantera att det blir mer eller att han kommer få vara med.

Var väldigt tydlig med vad du känner och tycker och gör absolut inget om du inte är säker. Det är ett stort steg att ta och kan i värsta fall äventyra mycket.

Jag skulle haft trekanten och låtit min man vara med men bara för att det känns helt OK för mig.

Anonym 463113: Killar kan vist komma två gånger.

• Anonym

TRÅDSTARTEN HÄR................

Nu har vi lyckats enas... äntligen....
    Jag är ju nyfiken på tjejsex, men 3kant har "skrämt" mig då jag varit rädd att det ska "göra ont" o se min man med em annan tjej...

Vi har pratat igenom det, o det ska utföras nu, *ler*
    Men det ska vara med en tjej som jag har förtroende för, o som jag känner/lärt känna bra, o som jag litar på...

Sen har vi åxå bestämt att jag först ensam ska ha 6 med denna tjej som vi ska hitta/välja...

Känns som vi kommit fram till ett bra gemensamt beslut nu,

Jag ser fram emot det, o längtar till den dagen det sker...

HIHI, nu e problemet bara VAR HITTAR MAN EN TJEJ? Har prövat med internetsidor, sexannonser, o så, men ännu har ingen nappat..
    Hoppas någon tjej därute gör det snart, för JAG LÄNGTAR,

Tack för alla svar jag fått!

• Angla

Härligt att ni har lyckats att enas. Att kunna uppfylla de drömmar och fantasier som man tillsammans vill är häftigt. Lycka till!

• proppen

Min sambo kan komma både 4 och 6 ggr då vi har sex...

• Anonym

Vill bara säga att inte ge er in i något som ni innerst inne tvekar för..
    Gjorde ett misstag med 2 killar för längesen(självklart var jag singel då) ofy f-an vad jag kan känna mig äcklad än idag!!!11 år sen..

Då hade jag oxå så dåligt självförtroende..Ärligt talat vill ni se er kille kåta upp sig och komma in i en annan tjej när du ligger bredvid..för mig låter det SJUKT!! TÄNK!!Nu handlade denna tråden mest om tjejsex men trekanter har också nämnts..Är man singel så tycker jag det är normalt att vilja prova..men har du någon..usch! Jag är så glad att jag o killen har sååå bra sex o hittar på erotiska saker tillsammans(lovely sexlife!!)

Se detta som en varnig!! kan ni ta det..???????WELL GO AHEAD AND DO IT GIRLS!!!

• Monsa

Jag har ett tips! Fantisera bara om det tillsammans istället, man kan komma jättelångt på det och så kan man bestämma att det man fantiserar om är på låtsas och inte skulle ske i verkligheten, för när man blir upphetsad och fantiserar så är det ju inte säkert man egentligen vill eller kan fullfölja det i verkligheten. Ofta tycker jag att man är i en annan dimension när man fantiserar och kanske måste man inte göra det på riktigt.
    Det var mitt förslag och Lycka Till!/M

Svar på tråden 3-KANT?