• Anonym

    tjejer; hur ofta får ni orgasm i sömnen?

    tog upp de i nån tråd för längesen men de var inte många som svarade.

    jag får orgasm i sömnen ungefär en gång i veckan, men imorse fick jag det två gånger.

    jag tycker det är så häftigt att man kan få det utan att röra sig själv.

  • Svar på tråden tjejer; hur ofta får ni orgasm i sömnen?
  • Judy

    Ska tillägga att vi har sex kanske 4 gånger/veckan och jag onanerar kanske 2 gånger/månad.

  • Kimster

    Kommer valdigt nara ibland (en gang i manaden kanske) med hela vagen har bara hant tva ganger i mitt liv. Vore trevligt om det hande oftare men jag klagar inte - har sa fina orgasmer nar jag ar vaken som kompenserar!

  • Badgirl

    Det har hänt några gånger, men nu var det himla länge sedan, kanske beror på att vi har mycket mer sex nu än tidigare och lever ut våra fantasier. Jag kom också helt och hållet och fattade nog inte riktigt hur det gick till, jag rörde ingenting. Alltid i samband med sexdrömmar.

  • Anonym

    Har alltid haft det, dock inte alltid kopplat till sexdrömmar. Hur ofta är relaterat till hur mycket sex man har i övrigt. Just nu är det helt torrlagt, och så käkar jag antidepressiva, så nu händer inte ett dyft. Inget kul får man ha....

  • Thaleya

    Meh vad avundsjuk jag blir nu, jag kan drömma sex drömmar men aldrig har jag fått orgasm i sömnen. Trodde inte att det var så vanligt :/

  • Anonym (AB)

    Det har hänt, men inte så ofta och då drömmer jag något sexigt.

  • Angels Fall First

    Jag har ALDRIG fått det. Jag har jättelätt för att få orgasm och kan, när jag är vaken få orgasm utan att röra mig själv. Men det närmsta jag kommit en orgasm i sömnen är att vakna upp precis innan. Jag är lite avundsjuk på att jag inte fått någon i sömnen...


    People like you are the reason people like me need medication
  • Anonym

    Angels Fall First skrev 2009-05-06 19:26:52 följande:


    Jag har ALDRIG fått det. Jag har jättelätt för att få orgasm och kan, när jag är vaken få orgasm utan att röra mig själv. Men det närmsta jag kommit en orgasm i sömnen är att vakna upp precis innan. Jag är lite avundsjuk på att jag inte fått någon i sömnen...
    coolt att du kan få de i vaket tillstånd. hur går det till? tänker du bara på saker som gör dig upphetsad så ba får du orgasm eller?
Svar på tråden tjejer; hur ofta får ni orgasm i sömnen?