Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Haha bra där Boo.

Idag har jag bakat en massa bullar. Eller ja igår kväll bakade jag vaniljbullar till mamma o pappa.
    Idag blev det kanel- och vaniljbullar till oss.
    Tjejerna har vårfest på dagis på torsdag så då ska picknickkorgen packas

• BetongMorsa

Underbara ungar skrev 2009-05-11 19:32:30 följande:

Nu kan jag tittulera mig som FRU Malmsten
    Stort grattis UU, hur va bröllopet...tell me
  • BetongMorsa

ja jag skaffar gärna en 3:a (eller 4:a beroende på hur man räknar ) men inte än. vill gärna jobba upp fp:n lite först.
    Men kul Boo o cirkus me

• BetongMorsa

fan va kul boo...och fin vagn/cykelkärra. Tänkte skaffa en jag me, smidigt ändå när man e hemma me båda så mkt.
    Jag va i norrtälje idag o fixa pass till tjejerna.
    Min ståbräda pajja men de va superbra på babyproffsen så jag fick en ny utan kvitto. Skulle kolla på sulky med men tiden blev knapp. tog me en broschyr hem, lutar åt Carena Easy, kostar ju lika mkt som en travelbag till UJ.

Aja, ha en fortsatt fin dag. Ikväll e det DH
    Och cirkus, vet du hur måna program det e kvar innan 5:an har säsongsavslut?

• BetongMorsa

20 mars? ett helt år kvar jöh

Nu har jag bestämt mig för att sluta hos greken. när han inte ens kan säga vad man ska få i lön liksom. Men ringde på ett nytt jobb idag, Havsbaden i grisslehamn. de va jättetrevliga och jag ska provjobba på lördag.

btw, lite uppdatering om mamma, hon har fått remiss till magnetröntgen sen e det väl en evig väntan på provsvaren

• BetongMorsa

tyvärr tror jag att det e det. Det mest ledsamma e att hon förmodligen aldrig kommer bli som förut och att tjejerna aldrig kommer få lära känna henne som hon va...

• BetongMorsa

grattis på 3-årsdagen då sandra

men detta jobb nu kommer oxå va på kvällar o helger men förmodligen med bättre villkor.
    Har kollat upp lite löner och jag borde få 104 kr/timmen + ob. räknat ut vad jag ska få hos greken. ska skriva ut sidan med lönerna med så han inte kan säga emot heller.

• BetongMorsa

Greken prata ju om att jag skulle få typ 80 vet inte om han e ansluten till facket eller nått sånt heller. Tror du det hjälper om jag tar med mig Albin och pappret från fackets hemsida?? fegt o ta me karln jag vet men jag blir så mesig annars, vågar inte ifrågasätta

• BetongMorsa

Jaa du cirkus. Nu har jag ju bara provjobbat 6 dagar så inget avtal. känns rätt skönt eftersom jag inte bundit upp mig på nått nu. känns som att jag hoppade av i rätt tid!

Jag e grymt impad av dig som vågar stå upp för dig och kräva det som e rätt. En annan e ju grymt mesig bara...men jag blir lite tuffare o tuffare för varje erfarenhet...men det tar tid

• BetongMorsa

Drygt Booboo. Jag tror vi får ha 8-13. Minns att Felicia hade så när hon va 4-5 år och gick 15 timmar.

Svar på tråden -Syskonmaffian-