Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Fy för camping haha, värsta jag vet.
    Men ja e det med er så

Cirkus, låter som att ni har en hel del o stå i

Sandra, stackars Adrian. Skönt att det inte va ngn större fara iaf då.

Ja själv håller jag på o jagar renhållningen. Vi har sophämtning jämna veckor men v.24 behagade de tydligen inte o komma. Så på fre har vi haft samma tunna i 4 veckor haha. Tur vi va borta hela förra veckan. Men ja den e full o måste jag ställa påsar vid sidan av får de fan hämta de gratis.

• BetongMorsa

Jaa ni. Vette sjutton när jag kan för nu drar sommarn igång här ute i Roslagen så det blir mer jobb på Havsbaden. Vet inte riktigt mitt schema än men veckodagar är säkrare kort än helger. Får se hur långt vi har råd att åka med. Semestern förra veckan blev som bekant ganska dyr

Stugan min finns ju oxå kvar som alternativ. Då är ju boendet gratis. Dock får vi inte plats me ngr barn

• BetongMorsa

Det är ett litet kök, ett vardagsrum, två små sovrum med två sängar i varje och en altan. Så blir vi ngr kan man lägga madrasser på v-rumsgolvet.

• BetongMorsa

Zaphy, ja jag har inte så många fler tips o bidra me
    Vi hann inte roa oss så mkt på flyget, och inte hade vi utrymmet till det heller direkt

UU, oj så långt efter? Vad hände på Kolmården egentligen hehe

• BetongMorsa

Älskar o komma hem efter att man varit borta
    Eller som för en kompis till mig, när de kom hem från Gran Canaria hade de byggjobbare hemma som fixade huset åt de, hennes karl hade överraskat o de hade jobbat utav bara sjutton i två veckor då e det najs o komma hem

Ja det e synd att vi inte bor närmre. Landet e för avlångt

• BetongMorsa

Jaa du Sandra. Jag skulle nog l'gga studierna p[ hyllan ett tag, ja urs'kta men mitt tangentbord balla ur ig[r, kan inte skriva de h'r bokst'verna med prickar ;ver som vi har i v[rt vackra spr[k haha

MJ ja, vet inte om jag s;rjer, har ju fortfarande peddogrejjerna i f'rskt minne. Men en stor musiker har ju f;rsvunnit och ja det kan nog n'stan j'mf;ras med elvis.

Fan va snyggt jag skriver haha kan ju inte ens g;ra smiliesar

• BetongMorsa

Vet inte vad jag tror om de faktiskt. Men jag har aldrig vart ett större fan av MJ...va fan nu funkar ju grejjerna haha
    ojojoj.
    Får se hur länge det dröjer innan allt baggar ur igen *s*

Ja å ä ö försvann + en massa tecken. Så _ va på ? plats och tvärtom haha

• BetongMorsa

Jodå fint här.
    Har precis vart o hämta bilen. Vi va på 30-årsfest igår. Albins kusin fyllde
    Så det va riktigt trevligt. God mat, massa lekar och lagom berusad sista gången nu på ett år ju hehe.
    Nej men det va riktig trevligt. Åker och jobbar om en dryg timme.
    Dock värker armen som fan. Vi fick göra en frågesport när vi kom dit. Med ja kufiska frågor
    Typ vem har bäst hålvana? (albin fanns me som alternativ ) eller vem suger bäst? Vem får den att hårdna snabbast? o ja där fanns jag me som alternativ. Men då skulle vi demonstrera de här grejerna. Albin skulle doppa en tampong i en flaska och ja jag skulle vispa maräng för hand. Och fy fanvad jag vispa haha. Så ja nu värker armen *s*

• BetongMorsa

UU, ja lite svaga vibbar får jag men inget klockrent hehe. Het kille haha

• BetongMorsa

Här blev det yoghurt o macka till middag mat känns överskattat ända in i september haha.

Kollade just kontot, verkar som att bilförsäkringen vi sa upp i april har fortsatt att dras från kontot. kul jul. värdelöst med små bolag som försäkrar gaaaah.

Hur går det med bebisbaket btw boo? här bakas det för fullt, äl i dagarna

har kollat lite på vagn o så oxå, lutar åt bugaboo om albin går me på priset hehe

Svar på tråden -Syskonmaffian-