Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Eftersom vi ändå skryter om barnen hihi...Tilda skrev ett ord medvetet häromdan. Finns ett nytt program på Playhouse som heter Oso (stavning?) hursom helst så frågade hon Albin hur man skrev S, efter en stund kom hon och visa ett papper där hon skrivit Oso och sa: Här står det Oso

• BetongMorsa

Fick vagnen såld nyss
    2900 så ett helt okej pris....snart har jag en bugga höhö

• BetongMorsa

Hello brudar.
    Ja eftersom vi har egen tomt ute i skogen e tjejerna ofta ute o leker själva (skyller på solen). Men springer runt varedna fönster hela tiden och har koll på de.
    De vet att de har fått förtroendet och bryter de det så blir det konsekvenser.
    Och de e jätteduktiga på o leka själva, oftast blir det ju iof bara typ 20 min men ändå.

Frida, stackars Romi Felicia drog Nike i golvet i förra veckan så hon fick en redig fläskläpp.

Cirkus, krya på Nelly!

Jag funderar på o ta mig ut o plocka kantareller nån dag, ska tydligen va mkt i år..vi får väl se

• BetongMorsa

Grattis på födelsedagen Pumis
    Ha en underbar dag med pizzasnurror och grejer

• BetongMorsa

Morrn brudar....shitty kväll igår....nu vet jag varför jag inte jobbar me tjejer
    Dert va tydligen beachparty i grissel....ingen frågade eller förutsatte att jag ville me, de skulle bara ha skjuts. Men jag tänkte att fine jag hänger på så kanske man kan bli en i "gänget". Men jag hade sagt att jag ville hem senast 1 eftersom barnen ska upp och jag jobbar....men fick man nå gehör? näää....och flera som jobbar på havsbaden körde nå jävla kramkalas medan en annan stod som ett fjån brevid och kolla på......jag vill köra lastbil igen

Aja....det gick bra o jobba igår iaf...nöjda gäster.
    Jobbar 11-21 ikväll.....imorrn blir det 8.30 till stägning.
    Sen ska man väl skriva upp sig på mer jobb antar jag...

P.S Idag firar jag o Albin år....så när jag kommer hem blir det vin o kex

• BetongMorsa

Hello....glömde ju skriva att det e FEM år vi firar
    Sitter och dricker ett tyskt vitt vin, riktigt gott faktiskt

Hoppas bröllopet blir/är trevligt Boo!

Jo jag va ju inte jättesugen på o jobba ikväll men det kändes bra där, det va vettigt folk som jobbade ikväll
    Och när det blir så där vill man ju inte va ett plåster och tigga efter acceptans heller liksom "får jag följa me snäääälla"....nä drygt
    Men jag fick gå redan vid 20.00 eftersom jag jobbar 8.30-stägning imorrn.
    På söndag sticker vi ut till stugan en sväng...rätt skönt

Önskar vi me hade fler språk i familjen...man kanske ska lära tjejerna rövarspråket höhö

• BetongMorsa

5min över här me, kikar in och önskar alla en fortsatt trevlig lördag....trots vädret. Det regnar här aja....då sitter inte folk ute idag iaf hehe

• BetongMorsa

Ni verkar haft det trevligt Boo och Sandra!

Jobbat 15 timmar idag...lite mör, tredje passet på tre dagar
    1700 kvar i dricks o spara innan jag kan köpa min bugga....jippiiiee
    Och ja självklart bakade vi bebis på 5-årsdan. Får se om det tog sig hihi

• BetongMorsa

Jag vill ha Baksmällan Frida

• BetongMorsa

Shit trillingar haha....fatta vilket jobb.
    Tur att en liten krabat överlevde

Nu e jag äntligen ledig ett par dagar....jobbar inte förrän tors men dock t.o.m. söndag....hua 4 dagar i rad hehe
    Men folkströmmen har minskat en del så det är ju dock inte liiika mkt gäster längre.
    Säsongen är ju ändå bara nån månad till.

• BetongMorsa

Äh UU....du e inte nån värdelös mamma som ska adoptera bort barnen!
    Olyckor händer alltid och du förvarade de ju högt, barn e påhittiga.
    Nike klota ju ner från våran trapp när hon va 7 mån...då känner man sig värdo som inte stängde grinden. Hon brände sig lätt på min plattång en gång som jag förvarade högt och varnade henne att den va varm. Och Tilda har klämt sig på samma plattång...kolla 2 av 2 möjliga!

Man skulle vilja va perfekt och att inget händer men det händer iaf.
    En kompis bil gick i baklås igår med lilla 3-månadersdottern, nycklarna o mobilen i....och det va varmt. De va tvugna att panga rutan...hon kände sig säkert oxå värdo.
    Men inga av de här händelserna va med meningen.
    Du och alla vi andra mammor här i tråden e bäst, liksom våra barn och (ibland odugliga) karlar

• BetongMorsa

Ja det va hemskt med mamman och sonen.
    Så himla tragiskt...usch!

• BetongMorsa

Fick mina vid 6-årsåldern.
    Hoppas tjejerna slipper....hoppas de får albins syn o min hörsel o inte tvärtom för då e de dödsdömda
    både blinda o döva haha

• BetongMorsa

Drygt Boo
    Jag har BIM om 8 dagar så vi får väl se om det tog sig
    Jag beställde ju en bugga igår....men efter lite research och hjälp från cirkus hittade jag en för 1500 billigare på en holländsk (?) sida.
    Så jag avbeställde den första och väntar på att det ska bli 16:e augusti när den andra sidan öppnar igen....hoppas min färg finns kvar bara...

Snart ska vi åka till farmor o hälsa på en sväng. sista dan ledigt den här veckan...men nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar

• BetongMorsa

Vilka duktiga barn ni har tjejer

sanda: det lät mysigt med långgrunt.

Frida: josefina mår nog bra nu. Spelade ni hamsterdance på the funeral?

Jobbade igår men det blev inte jättesent.
    Dax o jobba idag me, tråkigt bara att när man kommer vid 16.30 har folk inte preppat matsalen alls nästan.
    När jag jobbar tidigt e allt nästan färdigt vid 16.30...jaja

på dan vet jag inte va som händer, blir nog hemma i tink!

• BetongMorsa

Jag vill oxå ses...where?

Hysterisk dag på jobbet, sprang mellan 8 bord samtidigt. Hade 10 allt som allt.
    Men det e kul me lite liv o rörelse

• BetongMorsa

Duktig du e cirkus

Vi satte ju in dubbeldörrar nyligen och de hade kostat 28000 men vi hittade de på en outlet så vi betalade "bara" 12500....hutlöst egentligen

Fick sovmorgon idag, skulle ner till grannarna egentligen men vi åker till affärn o köper godis me tjejerna, kanske tar en glass me

Förresten, har nån av er varit på Yasuragi Hasseludden?

• BetongMorsa

Zaphy, stort grattis på Antonios 2-årsdag

Ni kan komma till mitt jobb o spaa
    I vinter blir det Yasuragi *längtar*

• BetongMorsa

www.yasuragi.se

Japanskt spahotell i Nacka. Och det lyxigaste e ju att man får me sig supermysiga morgonrockar och tofflor hem

Svar på tråden -Syskonmaffian-