Inlägg från: tresmåfina |Visa alla inlägg
  • tresmåfina

-Syskonmaffian-

Hej idag vabbar jag så då finns det lite tid till FL igen
    Var på Liseberg igår..som ni säkert redan vet. Verkligen en lyckad dag. Så himla fina barn vi har
    Schlagerns missade jag. Var hemma hos en kompis o skulle äta middag o se den men vi började prata om livet istället o då var schalgern helt plötsligt över hihi..men vi hade hemskt trevligt..

Roligt att höra om brorsan Boo! Och kul med Ville

Nu ska jag ta tillfället i akt och städa!

• tresmåfina

Godmorgon tjejer!!

Sitter o dricker kaffe. .Barnen leker.

I morgon börjar min intensivutbildning! nervous. men jag ska fixa detta!

Haft en bra helg annars...fixade nya pass till barnen igår..nemos var lite gammalt...romi hade inget.. (åker till spanien 21juni)

timmer: mysigt med 4h gården.. varit där mkt eftersom ja bott i backa..inte lång från..

Jobbigt med vännen Boo och sjukt hur manipulativa folk kan va.

Sanda: känner ni för o ses snart?? lovar att inte glömma er var så himla längesen!! 5 mån sen?!?!

• tresmåfina

Zaphy: selfklarish! välkommen! vilka är ni?

• tresmåfina

Grattis till Felicia i efterskott

Heej alla!
    Förlåt...varit väldigt kass på detta ett tag.. men jag glömmer er inte!
    Kul med bebisar Angelica och Boo, lycka till!!
    Ja här är det fullt upp med kk (körkort) och jobb (och hem o barn såklart ). Barnen har haft en härlig vecka hos dagmamman med slottskogen, hajk och sen lite fest med alla föräldrar uppe i deras "fredagsstuga" vid Kåsjön igår. Och jag har nästan gjort klart intensivkursen. Har en lektion kvar i näst avecka pga att läraren fick ställa in fredagslektionen för vab. Och det har man ju förståelse för

Nu regnar det i Partille o jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för nåt än.. ska göra frukost nu iaf sen får vi se vad vi hittar på..hmm...

Ha en bra dag alla!

• tresmåfina

Kul med flytten Cirkus!! lycka till med allt!

• tresmåfina

heej alla. tack för att ni inte glömmer m ig ja det stämmer som sandra skrev, jag jobbar fram till v 31 sen har jag en vecka ledigt bara o sen jobb igen... men har ni bestämt till hösten nu så är jag garanterat på

• tresmåfina

Heej!! O jag måste som vanligt börja med att säga förlåt att jag aldrig är inne längre!
    Har hänt lite här ser jag iaf nya pres bilder & visa endast? que?
    Iaf här är det VAB som gäller idag. Två små febriga barn o Nemo har ont i halsen så det blir en trip till VC sen.

Nemo ska också till tandläkaren i morgon. Han ramlade ju o slog ut tanden i Spanien men det ser fint ut där o det läkte fort under men man måste ändå alltid kolla så att det inte blir ngt med tanden som ska komma senare..
    Roligt med "bror besök "Cirkus! Saknar min också. Han har ju sommarlov o allt o kunde varit här o myst med oss men dom är på bilsemester i Frankrike.

Nu ska jag fixa frukost.

• tresmåfina

Kul booBoo

Morsan, ja det verkar vara så

Har en liten fråga ang tillfällig föräldrarpenning om nån vet hur det funkar? Eg skulle barnen vara hos min pappa idag då dagmamman har semester. Hur funkar vab då? Blir jag utan ersättning idag då fast jag får 100% avdrag från jobbet?

• tresmåfina

Heja Mijo

Nu sticker vi till tandläkaren o kollar Nemos glugg. bye for now.

• tresmåfina

Kul med Ikea Cikrus

Tack det gick fint! Tanden hade slagits ut på helt rätt vis Men har anmält det till försäkringen såklart eftersom det är vanligt att tanden under växer ut fult när man slår ut dom första så tidigt. De röntgade tanden och Nemo satt så fint stilla o bet ihop. Han var ganska skraj innan men det visade sig ju inte vara nåt farligt alls Så fick brorsorna varsitt klistermärke o sen var det klart

Svar på tråden -Syskonmaffian-